ponedeljek, 29. maj 2017

{Sizzix ponedeljkova predstavitev} Poročna voščilnica

Ker je sezona porok, sem tokratno ponedeljkovo Sizzix objavo namenila poročni voščilnici.

Roza na sivi podlagi, z inlay diecutting tehniko. Izrezke sem malo posenčila in "zavihnila" in dobila zanimiv 3d učinek. Dodala še inicialke mladoporočencev in zaključila.




Če ste morda spregledale, na Sizzix spletni strani poteka glasovanje o zmagovalcu nagradne igre Sizzix Awards. Vabljeni k glasovanju!

Aktualna tema Sizzix strani pa je poroka, kjer lahko najdete nekaj inspiracije in si natisnete kak čudovit poročni digi papir.

V soboto sem bila na poroki ustvarjalne kolegice Renate ampak tole ni voščilnica, ki sem jo izdelala zanjo. Za njeno poroko sem izdelala nekaj več zadev, ki jim bom namenila posebno objavo, ko zberem vse fotografije. Na to boste morali še malo počakati.



*********************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizix pripomočke:






5 komentarjev:

Kajcyika pravi ...

Ooo kako lepo! Zelo všečno :)

Klara pravi ...

Uuu, čestitam za ujeti šopek, kako že gre- ujeti šopek, v letu dni nevesta :))))! Pa 3d učinek na voščilnici super izgleda!

Tammy pravi ...

What a gorgeous wedding card, I love the soft colors! Thanks for stopping by!
Tammy x

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa voščilnica, spet nekaj, kar ne poznam:):). Ujela si pa čudovit šopek in tako pribl. drži, kot je rekla Klara:)).
Lep pozdravček, Andreja

Tina Z. pravi ...

krasen učinkek s to tehniko in pa seveda čestitke za ujeti šopek!
na te fotke pa čakam, ker kolikor sem videla do sedaj, je bilo fantastično!!!