ponedeljek, 26. junij 2017

{Sizzix predstavitev} Rose Vines & Trellis Set II

Tudi tokratna ponedeljkova Sizzix  predstavitev je namenjena embosirni srajčki Rose Vines & Trellis Set (tokrat cvetlični motiv).

Če sem pri prejšnji voščilnici uporabila zgolj izrezek/okvir, sem tokrat uporabila srajčko za celo ozadje. Enaka tehnika, drug rezultat. Igrala sem se z Distress Oxide blazinicami in imam še kar nekaj variant papirja pripravljenega, ki čaka na voščilnico.



Hvala za obisk in lep sončen teden vam želim.

p.s. Če se še niste pofočkale pri Sizzix Giveawayu, imate še čas do 14.7.2017 tukaj.


**************************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix izdelke:








8 komentarjev:

moi pravi ...

Res zanimivo ozadje pride s tole embosirno srajčko.

Zvonka pravi ...

Zelo lepa je in barve so mi všeč.

Andreja pravi ...

Čudovito ozadje si naredila :-)) Krasna voščilnica.

Nataša pravi ...

Prekrasna in super izbira barv.

oldpunca pravi ...

Čudovita oranžika. :-) Embosirano ozadje si fantastično senčila.

Helena pravi ...

Zanimivo ozadje in čudovita voščilnica.

Metuljčica pravi ...

Ozadje je fantastično in nastala je prelepa voščilnica.

Deepti Stephens pravi ...

Beautiful card, love the texture! :) Thank you so much for visiting my blog and leaving some love :)