petek, 24. november 2017

MŠPU - 1. domača naloga (knjižna kazala)

“Any fool can know. The point is to understand.” 
― Albert Einstein

V Tinini Mali šoli prazničnega ustvarjanja, sem se jaz najprej lotila domače naloge s knjižnimi kazali.

Lotila sem se velikega projekta, namreč izdelave 60 kazal, za darilca za plesne NIA kolege, zato sem malo poenostavila zadevo (ali pa tudi ne) oziroma prilagodila razpoložljivemu materialu. Viroza mi je prekrižala plane in tako imam zdaj pripravljene motive in izrezke za 60 kazal, dokončala pa sem jih zgolj nekaj.

Pokažem enega na belem papirju in enega na natur, ki sem jih naredila s prazničnimi medvedki. Šale sem barvala z različnimi Distress blazinicami, na natur papirju pa z Oxide blazinicami. Tako si lahko predstavljate različne barvne kombinacije, da tukaj ne utrujam z vsemi.

Imam še verzijo z Altenew cvetovi, vendar to pa za kakšno drugo objavo.


Pri teh dveh sem uporabila Barn Door Distress Ink in Cracked Pistachi Oxide.


V bistvu sem kar sledila navodilom, morala pa sem seveda malo po svoje (srček/napis zate namesto darilca in čipka/trak). Samolepilno folijo sem posula s sodo bikarbono, ki sem jo najprej zagrabila na mizi.

Seveda sem potem, ko sem prvega prekrila s folijo in prahom, ugotovila, da se senčenje skoraj ne vidi. No, to bom lahko na tistih, ki še niso sestavljeni, še popravila.

Ampak tudi ta dva sta luštna, kaj pravite? Upam, da mi bo tovarišica Tina to štela za opravljeno nalogo.

Izzivi:
MŠPU - 5. sezona
Najlepši par: novembrska galerija (medvedki, napis zate)
C.R.A.F.T. Challenge: #443 Not a Card
Through The Purple Haze: #138 Lace/ Ribbon

Hvala za obisk in en "naveličan" virozni pozdrav (ne vzeti osebno, sama sebe imam vrh glave namreč).

17 komentarjev:

Trimgym pravi ...

Lovely creation, thank you for joining our challenge at CRAFT Challenge this week
Jo

Janette pravi ...

Love these cute book marks, thanks for sharing with us at the CRAFT challenge this week.x

Marija pravi ...

Zelo luštna kazala. Oba medvedka sta mi všeč, tako na beli kot na natur podlagi.

Marija pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
moi pravi ...

O, fino si opravila z nalogo. Še 1x ti želim hitro okrevanje, da čimprej končaš še preostala darilca.

Marija pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
@d_e_crafts pravi ...

Really cute! Thank you for joining the CRAFT challenge.

Cvetoči travnik pravi ...

Super kazala, malo manj super je le število, ki jih moraš narediti:) LP Andreja

Helena pravi ...

Upam, da si virozo že uspešno premagala.
Simpatični kazali in fajn darilo za ljubitelje knjig.

Janja pravi ...

Upam, da si bolje ..... 60 kazal ni prav malo dela. Zelo luštno. Lp

Grudniowe Handmade pravi ...

Great idea! I love this cute and simply bookmark :) Thank you for joining us at the CRAFT Challenge.
Monika

oldpunca pravi ...

Ko vidim tega medvedka, mi usta potegne proti ušesom. :-) Lušna kazala. Kar zahtevno nalogo si postavila sama sebi. 60 kazal... jao! :-)
Čim prej se pozdravi!

EdenLand Designs pravi ...

What a great idea!! I love how each of these is a different version of the same idea! Good for you, for tackling 60 of them ! Thanks for joining us at CRAFT this week:)
Susan DT

Aunty Sue pravi ...

so cute and love them thanks for sharing at craft this week good luck

Tina pravi ...

Sedi pet...draga Keti :-)! Tvoja kazala so krasna in ko jih bo 60 na kupu bo pa res prava poslastica za oči :-)

Vladuška pravi ...

Super sta.

Brenda pravi ...

What wonderful bookmarks, such a great design! Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge this week!