ponedeljek, 20. november 2017

{Sizzix predstavitev} Floral Butterfly - zanjo

“Age is just a number, and agelessness means not buying into the idea that a number determines everything from your state of health to your attractiveness to your value.” 
― Christiane Northrup, Goddesses Never Age: The Secret Prescription for Radiance, Vitality, and Well-Being


Predpriprave za voščilnico sem naredila že pred časom, ko sem imela enkrat preblisk, da bi poskusila "partial die-cutting" na tem krasnem cvetličnem metulju. Vendar je ostala nekončana, zdaj pa sem samo pobarvala z Distress blazinicami in vodnim čopičem, ozadje pa posenčila z ujemajočo blazinico. Dodala sem številko in napis ter Nuvo Jewel Drops.

Mislim, da bom naredila še kakšno podobno v drugi barvi.


Je pa metuljček tako "eleganten", da prav paše na okvir iz Najlepšega para, zato jo lepim še v galerijo.


Hvala za obisk. Lep dan še naprej.


*****************
Za voščilnice sem uporabila naslednje SizzixLifestyle pripomočke:





4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Čudovit, eleganten in nežen metuljček na prelepem ozadju! :-)

Nataša pravi ...

Čudovita, v super barvah.

Valerija pravi ...

Uuu, krasna je. Zelo lep metuljček.

Andreja pravi ...

Super si uporabila izrez metulja in nastala je ena prisrčna in zelo sončna voščilnica :-))