četrtek, 23. november 2017

Lilija

“None of us knows what might happen even the next minute, yet still we go forward. Because we trust. Because we have Faith.” 
― Paulo Coelho, Brida


Po dolgem času sem ven potegnila Altenew štampiljke in se lotila delat cvetove, seveda s pomočjo Mistija, ki ga je super predstavila Tamara na sobotnem srečanju. Jaz ga imam že nekaj časa in je eden od mojih priljubljenejših pripomočkov.

Najprej pokažem voščilnico, ki sem jo delala po skici, ker sem voščilnico rabila res na hitro. Zato tudi nisem imela časa veliko komplicirat. Kar je včasih prav super.



Si predstavljate, da se mi je toliko mudilo, da si nisem upala dodati Nuvo Jewel Drops (zaradi sušenja) in sem raje uporabila perlice ;-)

Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca novembra (napis in štampiljke pikic iz novoletnega kompleta)
Sweet Stamping: Birthday
The Corrosive Challenge Blog: #11 Anything Goes
Craftaholics R US: #46 Girly

Lep pozdrav in izkoristite dan. Jaz že tretji dan z vročino. Očitno mi prvi delovni dan ni dobro del.

9 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Kljub hitenju si ustvarila prelepo voščilnico. Cvet lilije je vrhunsko odštemplan. :-)

Janis Lewis pravi ...

Beautiful card. Thanks for joining us at Craftaholics R Us.
Janis, Owner and Design Team Member

Helena pravi ...

Zelo lepa in elegantna voščilnica. Perlice prav lepo pašejo zraven.

Tina pravi ...

Čudovito nežna je...

Janja pravi ...

Misti je res postal nepogrešljiv pripomoček. Voščilnica je krasna. Lp

moi pravi ...

Lepo si jo izdelala. Pa čimprej okrevaj.

Sammy pravi ...

This is so lovely! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at Craftaholics, good luck!!! Amy DT

Valentina B pravi ...

Vidim, da sem veliko zamudila v lanskem letu. Prekrasna nežna lilija.
In zlat lesk se ji krasno poda.