četrtek, 27. julij 2017

Poletna štorklja

“I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” 
― Edgar Allan Poe

Tokrat pokažem še en motiv baby voščilnic, nevtralnih, v živahno rumeni, sončni in prav poletni barvi (če ste zgrešili prejšnjo mornarsko, za dvojčke, lahko pokukate tukaj). S štorkljo in Sizzixom seveda. A ni kjut? Srček ni smel manjkati. 


Še enkrat se prijazno zahvaljujem Andreji, ki mi je pomagala s tole šablono.


Okvir polaroida sem podložila s pavsom, da je štorklja prišla bolj do izraza. Napis pa direktno paše na okvir.

Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca julija
Crafty Creations: #346 Anything Goes
Happy Litttle Stamper: July Anything Goes with Dies Challenge
Cute Card Thursday: #488 Anything Goes
Cards and More: #14 Anything Goes with Summer

Hvala za obisk. Pa lep vikend vam želim. Jaz imam za pripravit nekaj daril, zato me do nadaljnjega najdete v ustvarjalnici.


Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:






7 komentarjev:

Macimbalo pravi ...

So adorable! I love the yellow and the dies you used too! Thanks for linking up to HLS ATG w/ Dies July Challenge!

Tina Z. pravi ...

joj, kako je tole cart, super barve! sem si ravno naročila tole polaroidno šablono, ko sem tole pri tebi videla!
ja, one mornarske so pa za dol past, just perfect!

Valerija pravi ...

Krasne so! Všeč mi je srček v culici.

Keep Memories By Abelhita pravi ...

So cute cards!!!!
I love it ;)

Andreja pravi ...

Tudi tale rumena serija dojenčkastih voščilnic je čudovita :-)) Krasno si jih sestavila.

Deepti Aggarwal pravi ...

So adorable...Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti Aggarwal

Janine - Ellabella pravi ...

Ohhh what a stunning card. Thanks for sharing at Cards und More Challenge - DT Janine