ponedeljek, 24. julij 2017

{Sizzix predstavitev} Angel #2

“There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it.” 
― Cassandra Clare, Clockwork Angel

Midva sva preživela čudovit vikend v Logarski dolini, kjer je bilo prijetnih 5 stopinj manj kot v mestu. Prespala sva v Solčavi - kmečka hiša Štiftar. Obiskala sva krajinski park Logarska dolina, Šolčavsko panoramsko pot in Robanov kot, zelo dobro jedla, se spočila in naužila miru v naravi. Mene v tej vročini namreč povsem nič ne vleče na morje in zato pobeg na obalo hranim za september.

slap Rinka

pogled na Logarsko dolino s panoramske ceste


Robanov kot

Da pa ne pozabim bistvo te objave, vam tokrat predstavljam Sizzix šablono angelčka, ki me je tudi povsem navdušil. Tako preprosto prikupen. Vidim ga tako v Christmas izvedbi kot tudi za kakšno drugo priložnost. Vsi namreč potrebujemo angelčka, ki nas čuva, tako ali drugače.

Naredila sem obesek za novoletno smrečico ali pa kar tako. Malo sem tudi reciklirala. Krilca so namreč narejena iz poročne dekoracije Renatine poroke.



Angelček je tudi primerne velikosti, da ga pritrdim na voščilnico. Prejemnik pa ga potem lahko sname in uporabi kot obesek. Meni se zdi to luštna ideja, ki sem jo v preteklosti že uporabila za kvačkane obeske.

Hvala za obisk. 

*****************
Za obesek sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:





4 komentarji:

Klara pravi ...

Ooo krasen angelček! Lepo, da sta uživala na dopustu!

Zvonka pravi ...

Res je krasna ideja in to celo 2 v 1, na voščilnici in obesek.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Vsec mi je tvoj obesek in sablonico bos gotovo se lahko veckrat uprabila. Lepo, da sta si privoscila. Slike potrjujejo napisano ;)

Valentina B pravi ...

Verjamem, da sta se v teh koncih lahko umirila in spočila. Prav spokojno deluje pokrajina in hvala za povezavo. :) Vidim, da je bil oddih inspiracija za čudovito nežnega angela, ki bo prav gotovo večkrat uporabljen.