ponedeljek, 3. februar 2014

Rožice

A ni super, če imaš prijateljico ustvarjalko in si lahko menjate šablonce za Sizzixa?? No tole rožice sem si narezala še pred mojo poškodbo noge (imam prvič v življenju mavec).

Zjutraj je šla na pošto tale okrogla voščilnica, v živahnih rumenih barvah. Prejemnica danes praznuje rojstni dan in upam, da ji bodo tople barve malo razbile tole ledeno vzdušje, ki nas spremlja zadnje dni.

Všeč mi je, ko na kuverto dodam kak detajl iz voščilnice. Ker je šla tale na pošto, sem okrasila zavihek zadaj v ujemajočem papirju kot je uporabljen na voščilnici.

takole izgleda "postavljena"

Voščilnico prijavljam na izzive:
- #26 Making the Rounds @ CAS on Sunday
- #38 Anything Goes @ Challenges 4 Everybody
- Word Play Saturday Challenge: Yellow @ My Creative Moments
- #73 Die Cuts @ Delicious Doodles
- #54 Mother's Day or For a Female @ Simply Create Too


Hvala za obisk.

p.s. Kaj predlagate pa za moj dolgočasno bel mavec? Prav dolgo ga sigurno ne bom mogla gledat tako "brez-barvnega" ;-)

18 komentarjev:

Unknown pravi ...

Gorgeous Design , Thank you for joining us over at Suzy Bee's Bloomin Challenge, we would love you to come back and join us again next week for another fab challenge...
Hugs
Suzy B~Owner~Suzy Bee's Bloomin Challenge Blog
XX

MOJCA pravi ...

Lepa, živa, barve prav pašejo v ta pusti dan. Mavec na nogi - ne vem, kako zgleda,ker ga nisem imela še nikoli, prijetno pa sigurno ni. Želim ti, da se noga čimprej zaceli. čao

MOJCA pravi ...

Aja, pa še tvoj bel mavec - jaz bi se odločila kar za papirnato tehniko - motiv : poletje - morje - delfini. Prava paša za oči. čao

vilinke pravi ...

Čudovita voščilnica ;) tudi kuverto si lepo okrasila ;)
Želim ti čim prejšnje okrevanje!!! Se pa strinjam z Mojco, uporabi servetno tehniko ;)
Lp, Vilinke

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna je
čim hitrejše okrevanje
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Čudivite barve in super izdelava. Kaj bi z mavcem nima pojma, ker ga tudi jaz nisem še nikoli imela.

Pokukaj k meni za odgovore na tvoja vprašanja. In še 1x hvala za nominacijo in ker pokukaš k meni :).

papa

Unknown pravi ...

This is so beautiful!! I love it! Wow!! Saw you on MIM!

- Susan
{Scrap A Thousand Words}
{Open-Minded Crafting Fun Challenges}

Marjo pravi ...

Gorgeous easel card, thanks so much for sharing with us at Simply Create Too.
Hugz Marjo

oldpunca pravi ...

Ojej! Sočustvujem s teboj. Verjamem, da boš dolgočasni beli mavec hitro spremenila v pisano umetnino :-) Ne pozabi ga pokazati, ko bo okrašen.
Voščilnica mi je zelo všeč. Barve so res super pozitivne.

Martina pravi ...

Predivna čestitka i vjerujem da će bit vrlo dobro primljena.
Lp, Martina

Monika Reeck pravi ...

Hi Keti I am still in the office but thanks so much for all your lovely comments now I visit you again oh woow I love your butterfly it looks like it want to fly..really lovely and looks like a real one...Great card dear...best regards from Germany..

PS: would you mind being my Follower..I will do to you too....hugs..

Hali pravi ...

Prekrasne barve in postavitev. In detajl na kuverti da res tisto piko na I. kRASNA EJ!

DianeMoneyGoolsby pravi ...

Keti, Glad you're joining us at Simply Create Too for our Mother's Day/Female Challenge. Your easel card is so pretty.

Diane
Simply Create Too Design Team Member
http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

Hiška iz papirja pravi ...

Krasna pomladna! Želim ti hitro okrevanje. Lp, Maja

Jeanette (Forest Ranger) pravi ...

Very pretty!

Pia S pravi ...

This card makes me think of spring. I can't wait for it to arrive! Beautiful creation, spotted it on MIM.

Unknown pravi ...

Oh I do love the fresh, summer feeling to this card, fabulous shape, colours and detail, thank you for playing along with us at Delicious Doodles this week, good luck hun xxx

Janneke pravi ...

What a beautiful card ..
Thank you for joining us at CAS on Sunday