sreda, 26. februar 2014

Zajček z baloni

V nagradni igri Rayherja na FB sem dobila tole čudovito štampiljko BeBunni. Tole sem imela napol narejeno v predalu in ko je kolegica rodila, sem potegnila ven, da dokončam in čimprej pošljem.



Ko sem skombinirala s postavitvijo iz CRAFT-alnice, je nastalo tole.

postavitev sem malo raztegnila, ker je motiv precej velik


Prijavljam na izzive:
- #102 CRAFT-alnica: postavitev
- Anything Goes @ Through The Craftroom Door (25.feb - 3.mar)
- All About Boys @ The Crafty Bloggers Network (Feb)
- #180 Make it Monday

Zdaj pa pripravljam nekaj novega in sicer zopet s kvačkanimi rožicami na voščilnicah in sicer  narejenih z novo laneno prejico. Vsaj ena dobra stran "prisilno" preživetih dni na kavču, v glavi so se nabirale ideje, nekaj se je kvačkalo, počasi bodo pa nastali tudi končni izdelki. Prihaja vintage kolekcija.

Lep dan vam želim, pa hvala za obisk.


17 komentarjev:

Kefa pravi ...

Oooo kako lepe so. Ta motiv imam tudi sama in dala si mi super idejo, kako naj ga uporabim. Hvala

loz pravi ...

Beautiful card and colors. I spotted this on MIM..Loz

oldpunca pravi ...

Zelo luškan motiv. Krasno si skombinirala vse skupaj. Všeč mi je raztegnjena varianta postavitve :-)

Pia S pravi ...

Cute paper pieced bunny image, and a sweet, clean design! I'm visiting from MIM today.

Chana Malkah pravi ...

Oh, what an adorable baby card! Nicely done! Thanks for playing along with us here at Through The Craft Room Door!
Hugz,
Chana

Danica pravi ...

Ooo super si tole naredila mi je zelo všeč!
Lp Danica

Ne-Ja pravi ...

Tole ja pa tako cart da bi koj imela :). Super postavitev in prave "moške" barve.

Komaj čakam tvojo vintage kolekcijo!

Mojca pravi ...

ooo kako simaptično!

Hali pravi ...

Kako lep motiv, super si ga uporabila! Všeč so mi barvni karo baloni in cula :-)

Tammy pravi ...

This is sooo cute, I love the paper piecing! Popped over from MIM!
Tammy x

Janja pravi ...

Zelo je luštna.
Hvala, ker si se nam pridružila na 102. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Hiška iz papirja pravi ...

Čudovita, kako luškan motiv! :)

Rocio De Alba pravi ...

Such a cute card! Thanks for joining us at Make it Monday.

hugs,
Rocio -DT

Rocio De Alba pravi ...

Such a cute card! Thanks for joining us at Make it Monday.

hugs,
Rocio -DT

Andreja pravi ...

Zelo lepo si se lotila naše postavitve in izdelala čudovite voščilnice!
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

MA-MI pravi ...

Všeč mi je preprost motiv, z nekaj "pobarvanimi" detajli. Lp, Maja

Goga pravi ...

Zelo lepo si uporabila postavitev. Zajček je tako sipatičen in prav paše nanjo.
Pozdravček Lili