petek, 7. februar 2014

Valentinovo v rumeni

Na CRAFT-alnici imajo punce 101. čebelast izziv (rumeno-črna, kot čebela).

Pa sem se lotila. Najprej pregled zalog (rumeno-črni papir, embossing srajčka, štampiljke, digi motivi), malo brskanja po netu (kdo bi lahko pozabil Čebelico Majo in Vilija), potem pa akcija - veliko striženja, malo sestavljanja in na koncu lepljenja.

Ozadnje sem naredila z distress blazinicami in folijo (z zračnimi blazinicami, tistimi kroglicami, ki jih obožujem pokat) in štampiljko vijugice iz enega seta, ki je dolgo ležal v predalu neuporabljen. Isto tehniko sem uporabila tudi na mojem mavcu (TUKAJ).

Nastala je tale valentinova voščilnica, v netipičnih barvah, z mini srčkastim napisom LOVE.

motiv je najden na internetu, natisnjen na 2 različna odtenka rumenega papirja in izrezan

Prijavljam na izzive:
- #101 Rumeno-črna, kot čebela @ CRAFT-alnica
- #180 Flags and/or banners @ 4 Crafty Chicks


Hvala za obisk. Pa naj Maja in Vili prineseta končno kaj sonca v tole zaledenelo situacijo, ki nas spremlja že kar nekaj dni. Upam, da ste vsi ok in da ste na toplem!

16 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Oooo,čebelica Maja in Vili.Risanka otroških dni.Super si vse skombinirala.
Pozdrav,Urška

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako luštna Vili in Maja
super voščilnica
lp Tamara

MOJCA pravi ...

Le kdo jih ne pozna - Maja, Vili in pesmice - "nekoč ni dolgo še tega , v deželi res ne vemo kje, živela je čebelica, imela lepo je ime .... tako nekako je šla ta pesmica. Super voščilnica, sploh pa ozadje - satovje mi je všeč. Si pa pridna,se vidi, da lahko migaš samo z rokami, z nogami pa počivaš. čao

Unknown pravi ...

What a cute card! Thanks for playing at 4 Crafty Chicks, we hope you will join us again soon!
Tina - DT member @ 4CC

Mojca pravi ...

oooo kako simpatična čebelica Maja! joooooj sem videla tvoj novi čevelj, upam da ni prehudo in se kmalu pozdraviš! lp

Martina pravi ...

Vrlo lijepa. Pčelice su baš preslatke.
Lp, Martina

Danica pravi ...


Iii, čebelica Maja in Vili!!!
Ta dva junaka morata res skupaj nastopati :) Luštna voščilnica.
Lp Danica

Goga pravi ...

Srčkana sta Vili in Maja, vedno sta bila srčkana in všeč mi je, da si se spomnila nanju.
Ozadje je krasno narejeno, res se vidi, da si se zelo potrudila z njim.
Hvala, da se z Majo in Vilijem igrate v Craft-alnic, Lili
Ps. Gips si lepo okrasila, a bi bilo bolje, če ga sploh ne bi bilo ;).

DebiJ pravi ...

What a cute, cute card! Love those love bees!
Thanks for playing at 4 Crafty Chicks.
Debi - Guest Designer @4CC

oldpunca pravi ...

No, pa si me! Sedaj si bom pa tri dni skupaj pela: "Spet danes z nami tu čebelica je Maja, mala zvita in predrzna Maja... " :-)Zelo prikupno voščilnico si ustvarila.

Janja pravi ...

Ozadje voščilnice je zelo lepo. Prav tako dve simpatični čebelici.
Hvala, ker sodeluješ na 101. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Ondinijana pravi ...

Kad se samo setim koliko sam volela pčelicu Maju... Zaboravila sam na nju, crtane filmove više ne gledam :-) Divna čestitka, puno sreće na izazovima!

Ne-Ja pravi ...

Kok sta "bještra" :). Paše malo drugačno.

papa

Hiška iz papirja pravi ...

Joj kako sta luškana, Maja in Vili! Po dolgih letih pavze zdaj spet večkrat gledam čebelico Majo, ker jo moja hčerkica obožuje :) Zelo simpatična voščilnica!

BojaMoja pravi ...

Krasno voščilnico si naredila ♥♥♥ Vili in Maja sta večna :)

Andreja pravi ...

iiijoj Keti, kako je lepa :-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!