torek, 11. februar 2014

{PIN}spirational Challenge #94 - srčki za Valentinovo

Pa je spet čas za nov izziv na {PIN}spirational Challenges. Tokratna fotka je srčkasto srčkana. Sponzorji izziva so: Little Blue Buttons, The Cutting Cafe and Limited Runs.

Jaz sem ustvarila tole muckasto voščilnico z digi motivom sponzorja Limited Runs. Ozadje sem poštempiljkala s štampiljko pisava in improviziranimi pikicami. Uporabila sem distress blazinico. Srčki so iz zbirke Vladkinih misli. Napis pa moja "šolska" pisava z nalivnikom, ki mi je precej nagajal. In verjamem, da ste vsi z lahkoto spregledali nekaj pack. Brrrr :-( Ozadje pod motivom je vidno skozi negativ srčka, izrezanega s Sizzixovo šablono, spodaj pa sem dodala še embosirane pikice. V svetlo natur in rdeči kombinaciji.



digi motiv Limied Runs, srček dodan z 3d blazinicami za globino

Vabljeni k sodelovanju na izzivu in ogledu voščilnic ostalih punc iz ustvarjalnega tima.

Prijavljam še na izziva:
- #75 Herzen @ Addicted to stamps

Hvala za obisk. Jaz še vedno s kavča, z mavcem na nogi.

11 komentarjev:

Hali pravi ...

iII kako luštkana je s temi srčki!

Ne-Ja pravi ...

Super voščilnica, pa kaj potem če si na kavču :)

Jeanette (Forest Ranger) pravi ...

This is such a sweet card. Love the image and the way you placed everything on your card!

Dewi Lestari pravi ...

It's very cute! Thanks for joinig at Addicted to Stamps Challenge: Hearts
Hugs
Dewi

MOJCA pravi ...

Napis je izpadel super - smem vprašati, kje ti vidiš packe???
Voščilnica je prav muckasta. čao

vilinke pravi ...

Kako srčkano ;) prekipevaš od ustvarjalnosti ;)
Lp, Vilinke

oldpunca pravi ...

He, he, kako srčkan mucek na srčkasti voščilnici :-) Meni sploh ni problem spregledati kakšno napakico, ker jih tudi sama naredim en kup :-)

Martina pravi ...

O kako je slatka. Baš mi se sviđa.
Lp, Martina

Mojca pravi ...

Waw kako je krasna!

Hiška iz papirja pravi ...

Simpatični muc s srčkom, ročno napisana misel pa tudi da svoj pečat :)

Sandy pravi ...

A sweet Valentine!
Thanks for sharing with us at Make It Monday this week.
Hugs,
Sandy