torek, 25. februar 2014

{PIN}spirationa Challenges #96

Nov izziv na {PIN}spirational Challenges. Tokrat so sponzorji Stamp Art Design by Kathryne, Delicious Doodles in Scrapper's Delight.

Vabljeni k sodelovanju - {PIN}spirational fotka spet ponuja veliko ustvarjalnega navdiha.



Jaz sem uporabile zvezdice in papir iz stare domače zaloge. Ciljala sem na moško voščilnico in mi je kar všeč rezultat.



Prijavljam še na #180 Make it Monday - Always Anything Goes.

Lep dan še naprej in hvala za obisk.

7 komentarjev:

Mojca pravi ...

Luštna je, krasno si skombinirala papir. lp

Hiška iz papirja pravi ...

Lepa moška voščilnica, všeč mi je, kako si postavila zvezde, da se vzorec pokriva.
Pozdravček, Maja

Kefa pravi ...

lepo si skombinirala tole...

Anonimni pravi ...

Nice and simple, I think it's great for a masculine design!

loz pravi ...

Gorgeous card and beautiful treat bags. I saw this on MIM..Loz

Jeanette (Forest Ranger) pravi ...

Lovely! The stars are so pretty!

lalkygirl pravi ...

what a fab CAS design....love it
Thanks for joining us at MIM and good luck
Tracey x