sobota, 1. februar 2014

Liebster Award II - hvala punce

Ohoho, ta teden je bil uspešen. Punce so mi na 3 blogih namenile Liebster Blog Award. Veselaaaa. Sem se odločila, da zadeve združim in se vsem zahvalim v eni objavi.

Torej, najprej iskrena hvala Kristini (nekaj mojega), Ayi (Ayaa making) in Vanji (Vanjin kreativni kutak), ker spremljate moj blog in delite z mano veselje do ustvarjanja.

Kakšna so pravila igre?

1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga.
2. Navedi 11 dejstev o sebi.
3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator.
4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogerjev, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev.
5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti.
6. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.


11 dejstev o meni: 
- zaposlena punca
- rada ustvarjam s papirjem in kvačkam
- zadnje čase odkrivam tudi štempiljkanje
- uživam v tišini, rada pa poslušam tudi Jana Plestenjaka in Tonija Cetinskega
- rada imam sladkarije, predvsem čokolado, tortice in sladoled
- rada nosim broške (bolj so odpuljene, raje jih imam)
- ne pijem kave in ne maram ničesar povezanega z okusom kave
- rada potujem, sem pa rada tudi doma
- sovražim pomivanje posode (zato hvala Gorenju za moj pomivalni stroj)
- rada imam mačke
- ne nosim petk.


Vprašanja od Aye:
1. Kdaj si naredila prvič tvojo čestitko? kakih 5 let nazaj
2. Tvoja najljubša barva? roza
3. Tvoj najljubši izdelek, ki si ga objavila na svojem blogu? težko se odločim, imam kar nekaj meni ljubih
4. Kako bi preživela dan, če bi se čas za 24 ur ustavil? hmm, sigurno bi spustia službo, kaj ustvarila, se družila z dragim in si privoščila malo razvajanja
5. Česa te je najbolj strah? hude bolezni
6. Tvoja najljubša risanka? Ratatui
7. Tvoj najljubši letni čas in zakaj? pomlad, ko se poslovimo od zimskih plaščev in se spogledujemo s toplim sončkom
8. Kateri kraj ali državo si želiš obiskati? London (že nekaj časa)
9. Tvoj najljubši šport? nisem športni tip
10. Če bi vodila delavnico za izdelovanje čestitk. Kakšno popotnico bi dala tvojim učenkam? uživaj pri ustvarjanju in se prepusti domišljiji, iz osnovnih materialom lahko z malo domišljije ustvariš čudovite izdelke
11. Kateri je tvoj najljubši predmet oz. orodje pri izdelovanju papirnatih izdelkov? Sizzix BigShot, brez njega ne bi preživela ;-)

Vanjina vprašanja:
1. Kafa ili caj? čaj
2. Od kada pisete svoj blog? avgust 2011
3. Vase omiljeno doba dana je...? večer
4. Omiljeni miris? (ne parfem) jagoda
5. Omiljeni ukus? čokolada
6. Vas hobi #1 je...? ustvarjanje voščilnic
7. Da li ste prestali da pratite neki blog koji ste ranije pratili? Zasto? ne
8. Da li ucestvujete u giveaway-ima? da
9. Da li saljete/dobijate cestitke za rodjendan, Novu godinu...? pošiljam voščilnici za vse priložnosti, malo manj jih dobivam
10. Omiljeni crtani film/emisija iz vaseg detinjstva je...? Tom in Jerry
11. Vasa omiljena pesma je...) (ako moze i link da je i mi poslusamo) :) ima ih puno ali recimo Umirem 100 puta dnevno

Kristinina vprašanja:
1. Katera je tvoja najljubša sladica? saher/čokoladna torta
2. Kateri del dneva imaš najraje? večer
3. Najljubša knjiga. hmm, težko se je odločit, ker zelo rada berem
4. Kateri je tvoj najljubši umetnik? Monet
5. Kaj ti pomeni družina? veliko, enkrat bi si želela imeti tudi svoje otroke
6. Kakšen moto te vodi skozi življenje? ne želi slabo drugim, vendar večkrat pomisli tudi nase
7. Najljubša barva oblačila? vsi odtenki vijola/roza
8. Katero pijačo si naročiš največkrat v baru? kakšen koktelj, odvisno od letnega časa in družbe ;-)
9. Kolikokrat na teden si vzameš čas zase? vsak dan vsaj kakšno urico (za ustvarjanje, za branje, za čvek s prijateljico), se mi vidi, da nimam otrok
10. Se ukvarjaš s kakšnim športom? Katerim? ne
11. Če bi imela možnost za en dan potovati v zgodovino - kje bi pristala? spoznala bi Mr. Darcy-a ;-)


MOJIH 11 NOMINACIJ (v naključnem vrstnem redu):
- Duši @ Dusi ustvarja
- Mojca @ Soul Sanctuary
- Suzana @ 100% Suzi
- Urška @ Urška ustvarja (Sladek nakit za luštne punce)
- Sara @ Sarine drobtinice
- Dani @ Moj čarobni svet
- Vilinke ročno delo
- Sonja @ Na obisku pri Oldpunci
- Ne-ja @ Od mene za tebe



In moja vprašanja za nominirance:
1. Pes ali mačka?
2. Kava ali čaj?
3. Sadje ali zelenjava?
4. Najlepši spomin iz otroštva?
5. Najljubši praznik?
6. Imaš otroke/si jih želiš?
7. Kje si bila lansko poletje na dopustu?
8. Top 3 filmi?
9. Najljubši predmet v osnovni šoli?
10. Koliko časa na teden povprečno ustvarjaš?
11. Kaj bi storila, če bi zadela JackPot ;-)

Hvala, da ste se prebili čez tole precej dolgo objavo. No, zdaj veste nekaj več o meni, jaz pa bom izvedela nekaj več o mojih nominirankah.

Lep ustvarjalen teden vam želim.




7 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Hvala, ker si se spomnila name :-) Upam, da se ne boš jezila, ker igrice ne bom nadaljevala. Mislim, da sem za enkrat povedala dovolj o sebi :-)

vilinke pravi ...

Hvala za nominacijo ;) Se potrudim-a in še danes odgovorim-a ;)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Hvala za nagradico,
pozdravček Tamara

Mojca pravi ...

hvala hvala za nagrado, ampak tako kot sem ostalim puncam že napisala na žalost ne najdem časa zadeve posredovati naprej, tako malo časa pa tako veliko stvari za narest. saj razmeš, a ne. iz srca hvala! lp

Ne-Ja pravi ...

Hvala za nominacijo :). Na vpršanja ti odgovorim v eni od naslednjih objav, ker pa tole kroži že nekja časa ne bom posredovala več naprej. Upam da ne zameriš, ma imavo večinoma iste blogerke na seznamu in potem smo križem kražem vse v igri...

papa

SaraS pravi ...

O, najlepša hvala za nagradico. :)
Upam, da si vzamem čim prej kaj časa za odgovor.
Prijetno ustvarjanje še naprej.

Vanja pravi ...

Hvala za link do pesme, Keti, jako je lepa! :)

Pozdrav
Vanja