ponedeljek, 12. februar 2018

{Sizzix Lifestyle} Pretty Peony


“Whenever you feel like criticizing any one...just remember that all the people in this world haven't had the advantages that you've had.”
F. Scott Fitzgerald

Tokrat sem se poigrala s krasno novo šablono Potonike in s stencil šablono MemoryBox, ki je dolgo zanemarjena ležala v predalu.

Za osnovo sem vzela barvasta karton, ga osenčila z Oxide blazinico (rahlo in neenakomerno preko stencil šablone) ter dodala izrezek iz vzorčastega papirja, ki sem ga v delu s cvetovi osenčila z ujemajočo Oxide blazinico.

Ozadje mi ni uspelo prav lepo ujeti s fotoaparatom, vendar je krasno, ko se ga obrne proti svetlobi. Na turkizni varianti se to vidi bolje na drugi fotografiji. Res nežno izpade.




Zdaj pa še novica. Silva me je povabila k sodelovanju in v sredo, 21.2.2018 bom imela ob 17ih v Rayherjevi poslovalnici v Ljubljani predstavitveno delavnico Sizzix novosti.

Vabljene, da se pridete podružit. Upam, da ne bom imela prevelike treme in da ne boste pričakovale preveč. Ampak novosti so res takooo kjut, da si morate kakšno stvar privoščiti. Jaz sem res navdušena.

Sicer pa imate na strani Sizzix.co.uk ponovno možnost sodelovati in osvojiti krasno nagrado. Pokukajte sem.

Hvala za obisk in se vidimo kmalu.


********************
Za voščilnici sem uporabila Sizzix pripomočke:

Pretty Peony

Sizzix Big Shot Plus
Sizzix Big Shot Plus Die Cutting Machine

9 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasni voščilnici
lp Tamara

moi pravi ...

Krasno pride tako ozadje , da ni preveč monotono in tudi rože si super barvno uskladila z ozadjem.
Trema bo splahnela v trenutku, ko boš začela predstavljati novosti. Vso srečo!

Helena pravi ...

Čudovita šablona - še lepše pa pride do izraza na tvojih voščilnicah. Všeč sta mi obe barvni kombinaciji.

helena pravi ...

Lepi in pomladni.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako lepa ozadja! Si prav predstavljam, kako lepa so sele v zivo! Cestitam za delavnico. Meni je malo predalec v LJ, bom pa vesela kaksne fotke ali posnetka. Itak da bos razturala ! ;)

Moje drobtinice23 pravi ...

Res škoda, da bi še naprej pozabljena ležala v predali, fantastično si jo uporabila in naredila krasni voščilnici. Tudi ozadje je super narejeno.

oldpunca pravi ...

Lepo izpade senčenje s stencil šablono enake barve, kot je osnova. Krasni voščilnici. Uživaj na delavnici. Jaz bom v mislih z vami. :-)

Hali pravi ...

Lepi sta...super ozadje!

Andreja pravi ...

joooj Keti, pa res .-)
Krasna je tudi tvoja varianta v modri in vijolični. Tudi ozadje je čudovito :-))