nedelja, 1. julij 2018

{Pile it On} #144 Vintage/Retro tagi

“Taking crazy things seriously is a serious waste of time.” 
― Haruki Murakami, Kafka on the Shore

Čas za nov izziv na Pile it on. Tokrat je tema Vintage/Retro. Jaz sem se lotila tagov oziroma knjižnih kazal. Ne škodi imeti malo zaloge ;-)

Sponzor izziva je Pickled Potpourri . Na prvih dveh kazalih sem tako uporabila njihov motiv Butterflies are free in Sizzix šablone seveda.



Izzivi:
Pile it on: #144 Retro/Vintage
Just Us Girls: #447 Anything Goes
QKR Stampede Challenge #302 Anything Goes

Cut It Up: #151 Tag! You're it!
Die Cuttin' Divas: #375 Add a Butterfly
Crafting From the Heart: #212 Anything Goes
Crafting With Friends: #70 Anything Goes
Crafty Girls Creations: #49 Anything Goes
Card Mania Challenge: #106 Anything Goes
Vintage Journey: June Stencil It

Pokažem vam pa tudi nekaj mesečni projekt kvačkanja dekice za malo princesko Taro. Morda izdelek ni popoln, je pa ročno delo in vanj je vloženih res veliko ur kvačkanja. Narejena iz bambažne preje (Cotton 125), ki sem jo nabavila v Hudi volni. Vzorček je iz projekta Dekica vseh sort Hude volne, kjer so pripravili tudi navodila v kratkih posnetkih (YouTube) in je primeren tudi za začetnice.

Jaz sem uporabila živahne barve in različne odtenke roza/vijolične. Obrobo sem naredila malo po svoje in sicer "hribčke" v eni barvi (5 šibičnih v eno zanko, 1 gosto v tretjo zanko, 3 verižne in še 1 gosta v isto zanko, nato naprej ponovno 5 šibičnih v tretjo zanko...kvačkarice boste že razumele).



Tara je dobila še eno mojo hobotnico oziroma meduzico in knjižno kazalo. No, to je bolj za mamico v tej točki, da bo lahko v knjigi pravljic označila, kje sta ostali prejšnji večer.

Uporabila sem izrezke, ki sem si jih enkrat na zalogo naredila s Sizzix šablono Animal Portrets (ja, tudi to zgodi, da se spomnim, na te moje škatle "čez 7 let vse prav pride"), ki izgledajo prav prikupno in imajo retro pridih, tako jih je nastalo par.

Tukaj pokažem tega za Taro z medvedkom, ostale pa ob priliki na Instagramu ;-) Ker je mamica učiteljica angleščine, se mi je napis v angleščini zdel povsem primeren.


Izzivi:
Cute Card Thursday: #536 CAS
Allsorts Challenge: #474 Baby Animals
CAS on Friday: #136 Watercolour

Pri napisu Dreams sem morala malo pogoljufati in ga sestaviti iz dream in smile. Ampak mi je kar dobro uspelo, kaj pravite?

Vabljeni, da se nam pridružite na izzivu. Hkrati pa v naslednjem tednu lahko pričakujete objavo novega izziva na FB Ustvarjamo s SizzixLifestyle.

****************************
Uporabila sem naslednje Sizzix Lifestyle pripomočke:


Sizzix Movers & Shapers L Die - Tag & Bookplates
Item #656938







18 komentarjev:

Deb pravi ...

Your projects are so fabulous, love the tags, the blanket and the cute little octopus, lucky Tara!
Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
Deb xx

Gerda pravi ...

These tags are all gorgeous!! Love them all!! Thanks for joining us at DCD this week!
Have a great day.
Gerda
http://cardscreations.blogspot.com

Vicki Dutcher pravi ...

Awesome tags! That color combo is very pretty. Thanks for joining in at JUGS.

Scrapper69 pravi ...

LOVE your tags! So pretty and the colors are fantastic! Thanks for playing along with us this week over at Die Cuttin' Diva's! Have a great day!

Theresa (DCD DT)

brenda pravi ...

A really cute tag and perfect for our 'Baby Animals' theme at Allsorts this week, many thanks for joining in.

B x

Klara pravi ...

Uau, kako čudovita dekica! No, cel kompletek je tako kjut... Pa tudi kazala... Lepo!

Cut It Up Challenge Blog pravi ...

Your vintage tags are just stunning. I love those butterflies and the rose color paper you used.

Thanks for sharing it with us at Cut it Up for our Tag! You’re It! challenge!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

oldpunca pravi ...

Čudovita knjižna kazala. Primerna za kakšno romantično zasanjano počitniško branje. Za v kriminalko bi jih pa bilo škoda. :-)))
Lepo darilce za Taro si ustvarila. Dekica je zelo lepo nakvačkana. Koliko vzorčkov in barv! Pridna. Tvoje hobotnice so mi pa itak top! :-)

VEANA R. pravi ...

Ustvarila si prekrasna romantična kazala ! Res sta mi všeč! Edinstvena.... Hvala, ker si se nam pridružila na Izzivu Card Mania Challenge.Želim ti velikooo sreče!
Objemček- Veana R.-DT
https://veanar1.blogspot.com/

Ne-Ja pravi ...

Kazala imajo romatični pridih in so res za vposebne knjige, ne za vsakodnevno branje. Dekica je super všečna, čeprav je roza :P, ampak hobotnica je pa še vedno TOP :)

Ellibelle pravi ...

Such cute creations, thank you so much for sharing with us this week at Allsorts challenge!

Redanne pravi ...

The two tags are beautiful, you did some great stencilling and I like the embellishments you added very much! Thanks so much for joining in our 'Stencil It' challenge at A Vintage Journey. Anne x

crafty pravi ...

Beautiful tags. Thank you for joining in the QKR Stampede challenge.
Mary

Astrid Maclean pravi ...

Fabulous summery tags, both of them, beautifully put together! Thanks so much for adding these beauties to our Stencil it challenge at A Vintage Journey!

Tina Z. pravi ...

vau, tale kazala so mi tako lepa, te krasne barve in še vintage, zanimivo pri tebi ... pri dekici in teh tvojih hobotnicah pa kapo dol, mojstrsko! pa koliko vzorcev, le kako ti vse to uspe ...

Gerda pravi ...

What a gorgeous tags!! I love the pretty colors you used!! Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
Have a great day.
Gerda
http://cardscreations.blogspot.com

chanya13 pravi ...

Beautiful tags! Thanks for playing with Card Mania Challenges!

Shylaashree pravi ...

lovely tags with diecuts. Good luck and thanks for playing along with us at Card Mania Challenge. Hope to see you again
Shylaa DT@CMC
Adhiraacreations