torek, 17. julij 2018

Spomini na njun dan

“Try to be a rainbow in someone's cloud.” 
― Maya Angelou, Letter to My Daughter


Tokrat sem naredila album spominov na poročni dan. Ideja neveste je bila, da se bodo gosti slikali s polaroid aparatom in fotko prilepili v album, zraven pa napisali posvetilo za mladoporočenca.

Navesta si je zaželela album s črnimi stranmi. Pri naslovnici pa sem se zgledovala po vabilu (ki je bilo belo, z zlatima večkotnikoma, praprotjo, srčkom in napisom). Minimalistično.

Po dolgem času je spet prišla prav moja pisava. Tudi zlata okvirja sta narisana ročno, ker sem imela z ravnilom precej težav, je mirna roka prišla še kako prav.



 Sprednji večkotnik je rahlo dvignjen s 3D peno, kar da malo dodatne dimenzije.


Moram priznati, da me je malo skrbelo zaradi vse te črnine, ampak je izpadlo precej dobro na koncu.


Poleg albuma sem naredila tudi zaščitno škatlo, da bodo spomini ostali na varnem.


Izzivi:
UnstampaBellas: #81 Fancy Frame or Border (Does it get any fancier then with a gold marker?)

Hvala za obisk. 

In pokukajte na spletno stran https://www.sizzix.co.uk/ - za nas so pripravili Summer Fair. Vsak dan lahko odprete eno okence, pod katerim se skriva presenečenje.




*********************************
Uporabila sem SizzixLifestyle pripomočke:




8 komentarjev:

Helena pravi ...

S tvojo izdatno pomočjo bosta imela mladoporočenca enkraten spomin na njun dan.

moi pravi ...

Krasen album za spomine si naredila in pisava je enkratna.

Ne-Ja pravi ...

Mene pa ta črnina sploh ne moti- tako pridejo fotke bolj do izraza in tudi strani ne morejo porumeneti :). Čudovito - sedi 5 :)!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Zelo zelo zelo mi je vsec! Kaksne nore barve in nevsakdanji porocni motivi, pa na koncu tako neverjeten izdelek!!

Zvonka pravi ...

Super izvedba.

*Urška* pravi ...

Večen spomin na njun najlepši dan.

Susan Hogan pravi ...

Wow. Minimalist and so beautiful. Your bride and groom must have been so pleased. This is such wonderful work. Thanks for taking up this challenge with us at Unstampabelles. Yes, gold pen is a great edge! Hope to see you back again for another challenge!

frommycraftroom pravi ...

A lovely album and cover. Thanks for sharing with us at Unstampabelles.