ponedeljek, 16. julij 2018

{SizzixLifestyle} Christmas in July I

“Fairy tales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten.” 
― Neil Gaiman, Coraline

Z novim paketom Sizzix šablon iz Chapter 3, ki sem ga dobila ta mesec, je prišlo ogromno novoletnih motivov, ki jih je treba preizkusiti. 

Najprej pokažem eno preprosto, z modrim ozadjem. Spet sem se igrala z Lindy's Magicals prahci, ki sem jih nabavila v Darilnica Klavdija. Napis je iz Ustvarjalnega dotika.

Na prvi fotografiji se kar lepo vidi nežno svetlikanje. Res je lep učinek, zato nisem dodajala nič drugega kot napis. Sicer je bil plan dodati še kakšno mini zvezdico ampak sem si na koncu premislila.



Hvala za obisk. Se vidimo kmalu.

Uporabila sem SizzixLifestyle pripomočke:





5 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Vau, res, kakšna modra! Prečudovita voščilnica!

Helena pravi ...

Zelo lepa šablona zimske pokrajine. Ozadje je zopet fantastično - barve in odtenki se krasno prelivajo.

helena pravi ...

Uf, kako lepa voščilnica. Ozadje je res čudovito.

Ne-Ja pravi ...

Fenomenalne barve ozadja, ki res nes potrebujejo nič več kot belino vasice :)

Dorothy S pravi ...

Beautiful flowers! Thanks for joining the QKR Stampede Anything Goes challenge this week.
Dorothy S, DT member