ponedeljek, 9. julij 2018

{SizzixLifestyle} Pretty Posey v modri

“The simple things are also the most extraordinary things, and only the wise can see them.” 
― Paulo Coelho, The Alchemist

Tole je prva predstavitev šablone iz zadnjega paketa presenečenja - Chapter 3 Sizzix šablon. Obožujem rožice in tale komplet ima tak bolj funky pridih. A niso luštne oblike?

Pod vtisom 214. izziva na CRAFT-alnici (veliko modre), sem ustvarjala po skici Feeling Sketchy #196. Ker je bilo pa vendarle malo preveč modro vse skupaj, sem dodala Nuvo Jewel Dops v sredice cvetov, da malo popestrim voščilnico.



Skica Feeling Sketchy #196

Hvala za obisk. Pa pokukajte na Sizzix spletno stran, spet imajo krasen Giveaway.

*****************
Za voščilnico sem uporabila SizzixLifestyle pripomočke:




10 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Prekrasna v vsej svoji modrini.Lepo si sledila skici na izzivu.

AndrejaM pravi ...

Pravo poletno vzdušje si ustvarila, mornarske črte in drobne cvetke s poudarjeno sredico so čudovita kombinacija! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

oldpunca pravi ...

Zelo lepo. Rožice so res krasne. Modre ni nikoli preveč. :-)

Tina Z. pravi ...

tole je res taaako lepo, ta lepa modra ...

Andreja pravi ...

Še ena modra lepotička, ki mi je za spoznanje bolj všeč od prejšnje ... morda zaradi močne modre barve :-)) Lepo si jo sestavila!
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
In hvala, ker si sledila naši skici pri Feeling Sketchy.

Goga pravi ...

Tale je pa res zelo lepa, tudi meni za odtenek ljubša od prejšnje.
Krasno si ustvarjala in hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Ne-Ja pravi ...

Čudovita modrina in res, tekoče perle dajo tisto piko na i :)

Granmargaret pravi ...

Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

Granmargaret pravi ...

Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

MA-MI pravi ...

Dan za komentarje ... ta voščilnica pa mi je nadvse všeč ... modro-bela kombinacija in potem rumenooranžni detajli ... fantastično! Hvala za sodelovanje na izzivu Feeling Sketchy.