nedelja, 6. maj 2018

{SizzixLifestyle} Build a Landscape

“It is not the length of life, but the depth.” 
― Ralph Waldo Emerson

Tokrat sem se igrala z novo šbalono iz Chapter 2 Sizzix Lifestyle - Build a Landscape. V kompletu so 3 hribčki, 2 drevesi različnih velikosti in oblaki različnih oblik. Super uporabno, za različne priložnosti.

Za prvič sem naredila eno počitniško. Avto s počitniško prikolico hiti po krasni pokrajini, da čimprej pride do morja. Uporabila sem tudi Sizzix papir, nad katerim sem res navdušena. Krasne barve, krasna struktura papirja.


Počitniško prikolico sem naredila malo bolj hipijevsko, z rožicami iz kompleta šablon Easter.


Kako se vam zdi? Jaz se že veselim poletnega dopusta.

Hvala za obisk.

**********************
Sizzix Lifestyle pripomočki, ki sem jih uporabila:




1 komentar:

Andreja pravi ...

ooo kako krasen je tale avtko s prikolico :-)) Zelo lepo voščilnico, ki vabi na morje, si naredila.