sreda, 23. maj 2018

Vodnjak želja s sončnicami

“It is easy to love people in memory; the hard thing is to love them when they are there in front of you.” 
― John Updike, My Father's Tears and Other Stories

Starša sta bila povabljena na poroko in mami je naročila sončnice, drugo pa mi je prepustila, da naredim po svoje.

Prvič sem na voščilnici uporabila chipboard izrezek, tokrat sem se odločila za vodnjak želja v škatlici presenečenja.



Meni je bila všeč in prejemnikoma tudi. Pa tudi mami je bila zadovoljna, ker mi tudi veliko pomeni, saj je voščilnica spremljala darilo - njen klekljan prtiček na pladnju. Dekoracija je moja - mi manjka kakšen tečaj aranžiranja ampak "to je to, za ta denar" kot rečejo...


Ker voščilnico prijavljam na Rayherjev FB izziv - blogersko leto, v nadaljevanju dajem linke do uporabljenih pripomočkov in materiala za voščilnico, ki ga lahko nabavite pri njih:

Uporabljen material in pripomočki iz Rayherja: 3D vodnjak, Sizzix sončnica, Najlepši par štampiljke Sreča čaka nate, Sizzix metuljček, Najlepši par valoviti kvadrati, Distress Oxide Spiced Marmalade in Walnut Stain, Sizzix listi in še kaj verjetno.


Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca maja
Shopping Our Stash #355 - April Showers Bring May Flowers
Little Red Wagon: 447 ~ Under the Sun

Hvala za obisk in se vidimo kmalu. Imam še eno škatlico presenečenja za pokazat. Ena pa še čaka, da me prevzame navdih.

Zdaj grem pa nadoknadit spanje iz preteklih dni, ko sem delala "ustvarjalne nočne izmene".

*********************

Ustvarjala sem s SizzixLifestyle pripomočki:

10 komentarjev:

Chana Malkah pravi ...

Very touching gift! Your work is awesome! Thanks for playing with us at Shopping Our Stash!
Hugz,
Chana

helena pravi ...

Krasna škatlica presenečenja.Mamin prtiček je enkraten in dekoraciji tudi nič ne fali.

Nataša pravi ...

Čudovita je in top darilo :)

oldpunca pravi ...

Najprej vse pohvale za timsko delo. Čudovito in unikatno darilo sta ustvarili. Aranžiranju nič ne manjka. :-) Ni treba na vrat na nos hiteti na tečaj. :-)))

Hali pravi ...

Prav luštna je, vodnjak je nadvse lep!

Heather pravi ...

So very pretty. Thanks for joining us at Little Red Wagon this week.

Ne-Ja pravi ...

Čudovita šaktlica s sončnicami in tudi dekoraciji nič ne manjka - verjemi besedam aranžerja ;). Klekljan pladen pa je TOP -bravo mami :)!

Valerija pravi ...

Uau, prekrasen izdelek. Zelo mi je všeč!

Barbara Godden pravi ...

Beautiful creation Thanks for playing along with the April Showers Bring May Flowers challenge at Shopping Our Stash.

Mimi pravi ...

Hey you! I saw this on Instagram last week! Beautiful! Thank you for joining us at SOS last challenge... love it if you would join for the current CONGRATULATIONS challenge!