petek, 14. september 2018

{Scrapping 4 Fun} Morski voscilnici za superjunaka s Sizzixom

Povabljena sem bila za gostjo na Scrapping 4 fun blogu.

Tema 124. Izziva je Under the Sea / At the Beach.

Jaz sem naredila dve podobni voscilnici s Sizzix kitom, v različnih barvnih variacijah, za super junaka (saj veste čigava).


Lepo vabljeni k sodelovanju.

Jaz vas lepo pozdravljam s plaže in obljubim, da objavo dopolnim s podrobnejšim opisom uporabljenih sablon, ko pridem do racunalnika.



Izzivi:
The Male Room: #94 Geometic

Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix šablone:





6 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Prav fletna sta tvoja kita. Superjunaka bosta zagotovo navdušena :)

Majda pravi ...

Najprej čestitke za gostovanje - vedno te je lepo srečati na blogu Scrapping4fun kot gostjo ali v galeriji :-)
Navdušila si me z vzorčki, s katerimi si dala globino svojima dvema kitoma. Uživaj na morju - morda kakšnega celo srečaš ;-)
Majda

Wei pravi ...

Coll cards! Love the texture on the whales. Thanks for joining in the Geometric challenge at The Male Room. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

ingunnsinekort pravi ...

Beautiful card! I love the Way the vale looks ven embossed! great ide:)
Ingunn

Monika Skinner pravi ...

Love the embossing on the whale! Great card! Thanks so much for playing along at The Male Room craft challenge! Good Luck! 😊

Rocky pravi ...

Beautifully embossed whales on a cute card. Thank you for joining us at The Male Room.