ponedeljek, 24. september 2018

{Sizzix Lifestyle} Deer

What you're supposed to do when you don't like a thing is change it. If you can't change it, change the way you think about it. Don't complain.”
― Maya Angelou, Wouldn't Take Nothing for My Journey Now

Pa je prišel končno čas, da ustvarim še kakšno novoletno voščilnico, za v škatlo kakopak. Datum se približuje.

Tokrat motiv jelena, ujetega v nekakšen venček. Ta šablona izreže motiv v enem kosu, potem pa se lahko igrate s plastenjem barvnih papirjev (kot npr. jaz) ali pa motiv pobarvate.

Ozadje sem naredila s štampiljko napis iz nove kolekcije Najlepšega para ter dodala nekaj zlatih Nuvo kapljic.



Jaz sem navdušena. Kako se pa vam zdi? Letos me nekaj vleče v natur tone. Bom morala poskusit uporabit tudi kaj več barv na kakšni. 

Hvala za obisk. 

********
Uporabila sem Sizzix Lifestyle šablono:







3 komentarji:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Zanimivo je, kako dobijo šablone drugačen izgled, ko se jih predstavi na voščilnici. Srnjaka sem imela že v košarici, ko mi nekako ni potegnil...tole je pa....a naj še nadaljujem, al naj ga hitro poklikam, da mi ga ne bodo maznili in bom ostala z dolgim nosom...???? Natur barve ti pa pašejo..lepo jih kombiniraš.

Ne-Ja pravi ...

Fenomenalna voščičnica v zate res malo nenavadni barvi - ma ti paše, ne se bati :).

Andreja pravi ...

mmm krasna in tale jelen izgleda zelo mogočno v prazničnem zelenju. Super si jo zložila skupaj.