petek, 19. oktober 2018

Za kuharja

“I was 32 when I started cooking; up until then, I just ate.” 
― Julia Child

Tokrat vam pokažem voščilnico na hitro. Sosed praznuje abrahama in je bilo treba naredit nekaj za kuharja. 

Energija se mi počasi vrača ali pa sem se zgolj prepričala o tem, ker imam v soboto velike načrte. Zelo žal mi je bilo za sredino predstavitev Najlepši par v Rayherju ampak sem doma zadekana nabirala energijo za naprej.

Začela sem s skico po Freshly Made Sketches, kjer sem pa naknadno ugotovila, da bi napis lahko bil malo višje levo ampak je kar je.


Sledilo je igranje z mini voščili Najlepši par. Kdo ugotovi, kako sem sestavila ime "Stanči"? Še pri eni stvari na voščilnici sem bila malo "inovativna". Jo najdete?


In tole je končni izdelek.


Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca oktobra
Freshly Mlade Sketches: #359
Die Cutting Divas: #391 Food
Cute Card Thrusday: #552 Food/Drink

Hvala za obisk.

7 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

OOO kako mi je všeč :). Inovacija in pol - združila si črke iz "hvala" in "čestitke" in dobila Stači, za n si pa okoli obrnila črko v - če se ne motim. Druga inovacija pa bi rekla da je oblak na vrhu kape. V glavnem sedi 5, pogruntavščina da jo vikaš.

Nataša pravi ...

Vau, tudi meni je top. Res si se dobro znašla :)
Upam, da se ti energija počasi vrača.

Gloria pravi ...

Very pretty card and Thank you for playing along with us over at Die Cuttin' Divas.

Renata pravi ...

Top, super si se znašla.

Papirnate radosti pravi ...

Tebi očitno bolezen ki te obdrži doma dobro den. Vrhunska izvedba!!!

oldpunca pravi ...

Vrhunsko! Tako se delajo kuharske kape, iz oblačkov. :-) Prva liga pogruntavščina. Kakorkoli si prišla do črk v imenu, si delo opravila vrhunsko. Zelo mi je všeč tvoja inovativna, domiselna in čisto posebna voščilnica.

Deb pravi ...

VEry sweet card for a chef!
Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week for our Food/drink challenge!
Debxx