ponedeljek, 22. oktober 2018

{Sizzix Lifestyle} Super kjut reindeer

“I want to stand as close to the edge as I can without going over. Out on the edge you see all kinds of things you can't see from the center.” 
― Kurt Vonnegut, Player Piano

Tale bigz šablona je sicer dolgo čakala na idejo, kako jo uporabiti (razen klasično kot osrednji motiv na voščilnici seveda).

V soboto zjutraj, preden sem skočila najprej v Domžale in nato še v Stožice, je posvetila žarnica in sem poskusila z mini voščilnico v obliki jelenčka in tagci za novoletna darila (ki so lahko hkrati obeski za smrečico) z imeni.



A ni prikupen? Pa res enostavno za izdelavo tako, da so primerni tudi za "masovno" izdelavo. In da ne zgubljam besed o teh TH črkah. Krasen font, za malo drugačen učinek.


Hvala za obisk in prijazne besede.

********************
Uporaabila sem Sizzix Lifestyle šablone:

Item: 662974



9 komentarjev:

Helena pravi ...

Super ideja in še lepša izvedba.

Ne-Ja pravi ...

oppa tole pa je super uporaben jelenček kot tudi pisava. Všečkam 100 na uro :)!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tudi v takih primerih je fino, da imajo ustvarjalne trgovine svoje "modne" kreatorke, ...zaradi takih dobrih idej se kupujejo šablone in ostali pripomočki. Meni je blazno všeč.

Klara pravi ...

Res je lušten jelenček!

Nataša pravi ...

Super ideja in seveda tudi izvedba. Super všečno :)

moi pravi ...

Krasna ideja in res je srčkan.

Moje drobtinice23 pravi ...

Super ideja, simpatično ni kaj. Glede gosta se strinjam ga že naročam😊

Hali pravi ...

aa hudo dobra ideja!

Majda pravi ...

Res je prikupen in celotno tvoje ustvarjanje tudi. Poleg vsega žuranja ti bo uspelo več kot pravočasno zaključiti vse praznične projekte ... kdor zna, pač zna ;-)
Prijeten vikend ti želim, Majda