sreda, 16. januar 2019

{CRAFT-alnica} #227 Zimske radosti z Darilnico Klavdija

Tokrat imam spet čast sodelovati kot gostja na CRAFT-alnici in priložnost ustvarjati z materialom, ki ga je zagotovil tokratni sponzor Darilnica Klavdija.


Klavdija, hvala za krasen paket presenečenja, ki sem ga prejela že decembra.



Za voščilnico sem uporabila:
- štampiljko punčke na drsalkah CC Design (Skating Twila RB1016)
- papir LemonCraft House of Roses
- WOW embossing prah (Sparkling Snow Embossing Glitter WS31R)
- drug material in pripomočke iz domače zaloge.


Tokrat sem za novoletno voščilnico izbrala nežen roza vzočast papir (kolekcija House of Roses morda ni najbolj tipična za zimsko oz. novoletno voščilnico ampak meni je ful všeč) in potem s pomočjo stencil šablone toplo embossirala vzorček zvezdic na ozadje. Motiv punčke sem pobarvala z ZIG markerji v roza vijola odtenkih in ga s 3D peno pritdila na predpripravljeno ozadje, v okrogel okvir. Sledilo je dodajanje okraskov: snežinke, ki sem jih toplo embossirala z istim WOW prahcem, nekaj prozornih Nuvo kapljic in voščilo Najlepšega para.

Lepo vas vabim k sodelovanju na izzivu in hitro pokukajte, kaj so ustvarile članice ustvarjalnega tima.


Voščilnico prijavljam še v galerijo Najlepšega para (stencil šablona in napis) in vas res lepo pozdravljam.

Hvala za obisk in se vidimo kmalu.

6 komentarjev:

Goga pravi ...

Keti hvala za družbo v mesecu Januarju. Krasno si uporabila sponzorski materjal. Voščilnica je luškana, da je kaj.
Lp Goga

oldpunca pravi ...

Čudovito voščilnico si ustvarila. Deklič na drsalkah je cukerček. .-) Všeč mi je nežna barva, ki si jo uporabila za praznično voščilnico. Lepo te je srečati kot gostjo ustvarjalnega tima Craftalnice. :-)

helena pravi ...

Tale deklič je prav razposajen. Všeč mi je, da si uporabila roza dekliške barve, ki jo naredijo še bolj igrivo.

Majda pravi ...

Sama le redko posežem po rožnati a tale tvoja objava me je čisto začarala. Če se v prihodnjih dneh pojavi pri meni kaj rožnatega, vedi, da si krivec ti ;-)
Pravljično lepa je in ravno prav nagajiva, kot ti!
Čestitke, Majda

Ne-Ja pravi ...

Čudovita voščilnica v netipičnih barvah, vendar tejle navihani drsalki paše 100 na uro :). Čestitke za GD!

Andreja pravi ...

Keti, zelo lepo voščilnico si naredila in super uporabila sponzorski material :-)) Deklica je čudovito pobarvana. Vesela sem, da si naša tokratna gostja v CRAFT-alnici.