nedelja, 13. januar 2019

{ostanki} Cvetlična za rojstni dan

"Being single means you are strong enough to wait for what you deserve."
- Niall Horam -

Letos sem si zadala, da se večkrat poigram z "ostanki" papirja, izrezkov, trakcev itd. od drugih projektov. V bistvu niti ne gre za ostanke ampak neuporabljem material, ki čaka, da roma v koš ali pa pristane na kakšnem novem projektu.

Saj veste, vsega se ne da porabit. In moram se nekako naučiti, da se ostankov papirja, ki so tako majhni, da ne morem izrezat normalno velikega motiva, takoj rešim in mi ne zasedajo prostora v ustvarjalnici. Hkrati pa bo to tudi priložnost, da uporabim kakšen zanemarjen pripomoček. Pripravljam pa tudi škatlo s stvarmi, ki jih bom odstopila komu za simbolično ceno ali pa podarila v upanju, da bodo komu bolje služile kot meni v predalih.

Uporabljen material je ostal od te voščilnice

Osnovo iz vzorčastega papirja sem imela že pripravljeno (ni se mi prvič zgodilo, da sem obojestrani papir narobe obrnila pri lepljenju na osnovo - pa ne vem, a sem edina, ki se  ji to dogaja?!? z narobe mislim, da je bila ideja, da uporabim vzorček na drugi strani). Za malo dimenzije sem iz preostalega ozkega traka papirja (na roke) obrezala cvetlični vzorec in ga podložila s 3D peno. Dodala sem še napis (iz podobnega odtenka papirja iz velike škatle ostankov), ki sem ga posenčila z distress blazinico in zamaknjeno podložila s črnim izrezkom, da sem dobila učinek sence. Nekaj prozornih Nuvo drops kapljic in voščilnica je pripravljena.


Nad tem, kako je izpadel napis Najlepši par, sem naravnost navdušena. In prav z veseljem voščilnico pokažem v januarski galeriji.


To je za danes vse. Grem dokončat en večji projekt, ki sem ga prav veselim in ga razkrijem prav kmalu.

Hvala za obisk.

2 komentarja:

Ne-Ja pravi ...

Čudovito ti je uspela reciklaža ostankov :). Napis res noro dobro pride do izraza.

Tina pravi ...

Jooooj, kako navdušena sem šele jaz...napis je tako naravnost popoln... Hvala ti.