sreda, 17. april 2019

{Sizzix} Hamsa Hand charm

“Keep your spirits up, for the demons are scared of salvation.” 

― Hamsa Priya Selvam, The Gambit


Kako sem pogrešala ustvarjanje. Ampak nekako nisem uetgnila ob službi in drugih hobijih, ki me tudi veselijo. Pa veste, da zelo rada tudi kam grem, na izlet, potovanje ali pa samo prijetno popoldne/večer s prijatelji. Temu se tudi na račun ustvarjanja ne želim odpovedati.

Tokrat sem uporabila (še nepreizkušeno) šablono #663367 Hand charm iz Chapter 1/2019. Krasna je! Predstavlja enega od simbolov joge, univerzalen znak zaščite. Za tiste, ki ne poznate, ime “HAMSA” izhaja iz 5 prstov na simbolu dlani. Gre za kompleksen simbol, najpomembnejši elementi pa so prsti in “evil eye”, pri čemer imajo vsi elementi isti namen, varovati, prinašati srečo in moč. 

Tale je nastala v mislih na kolegico, ki ji simboli veliko pomenijo. 






Zanjo je tudi izbor barv, umazano pink z zlato. V kombinaciji z rdečimi srečki, za srčno osebo. 

Fotkanje je bilo izziv, zaradi svetlečega papirja. Ampak res se lepo šajna. Upam, da ji bo všeč.



Hvala za obisk in ker ne obupate nad mano in mojo ignoranco vaših blogov. Počasi se navajam, da vsega ne zmorem in da zaradi tega nimam preveč slabe vesti. Hvala, ker razumete!


***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:



1 komentar:

Tina Z. pravi ...

Krasna in posebna!
Vidim, da uživaš 100 na uro in prav je tako.