nedelja, 21. april 2019

{Sizzix} Easter decoration - vesele velikonočne praznike

Vesele velikonočne praznike vam želim.


Letos sva z mami pirhe barvali v kavi in s tradicionalnimi barvami (rdeče, modre, zelene). Za dekoracijo sem enega okrasila z rožico. Za čokoladna jajčka pa pripravila mini škatlice, z novo šablono Decorative Favour Box.  Sicer so škatlice velike ravno za en pravi pirh. Bodo pa super tudi za druge priložnosti, za kakšno manjšo pozornost. Druga barva papirja in dekoracije in bo.

Tudi zelenje in rozice so iz Chapter 2/2019 kolekcije.


Uživajte v teh sončnih praznikih in izkoristite proste dni. Jaz že z mislimi na dopustu, počasi pakiram kopalke in sončno kremo. Na toplo grem in se že zeloooooooooo, res zeloooooooo veselim.


***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:






2 komentarja:

Ne-Ja pravi ...

Lepo si se poigrala s paprički, d abodo prazniki še lepši. Uživaj na morju, sem ti orngi fovš ;). Veselo veliko noč!

Nataša pravi ...

Dekoracija mi je zelo všeč in tudi barva je ravno pravšnja.

Uživaj na dopustu, joj si mi lušte naredila. Moj je komaj junija.