ponedeljek, 5. avgust 2019

{Sizzix} Zimsko zelenje

Tretja iz mini serije, ki je zaenkrat tudi zadnja v natur kombinaciji. Uporabila sem novo šablono Winter Leaves iz Sizzix Chapter 3/2019.

Tudi tokrat sem osnovo poškropila z belo akrilno barvo, dodala pa sem še nekaj Nuvo drops kapljic.

Napis je Najlepši par. Zelenje pa sem vrgla skupaj in pritrdila s pentljo.

Tale barva kombinacija mi je zelo všeč tako, da bo morda uporabljena kar za večino moje novoletne pošte. Ali pa me zamika kaj drugega v prihodnjih mesecih. Imam še nekaj časa do pošiljanja.



Sicer sem pa malo zapravljala na Sizzix Sale in imam spet nekaj novih igračk. Hmm, le kaj bom preizkusila najprej.

Hvala za obisk vsakemu posebej in vsem skupaj. 

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 663425


Ni komentarjev: