nedelja, 11. avgust 2019

{UnstampaBelles} Tea in the Garden TWIST Watercolouring

Pri UnstampaBelles v avgustu poteka lušten nov izziv.

Tea in the Garden TWIST Watercolouring

Vabljene k sodelovanju. Temo si seveda lahko tolmačite po svoje, edini pogoj je, da ne uporabite štampiljk. Za nagrado pa je GIFT CERTIFICATE ($15 Aus at shop of your choice or through PayPal).

Jaz sem se igrala po skici Freshly Made Sketches #400 in Sizzix šablono Funky Florals. V vrtu brez rož namreč ne gre, v tej vročini bi se morda bolj prilegel kak kozarec hladne limonade ampak tudi čaj imam rada.

Dodala sem napis Najlepšega para iz nove, poletne kolekcije in metuljčke iz starega kompleta. Pa nekaj prozornih Nuvo kapljic za piko na i.

Prav uživala sem v packanju z ZIG markerji in vodo, da sem ustvarila akvarelni videz na izrezkih cvetov. Ozadje in mini tagca sem malo "posmušala" s tapkanjem po moji nepogrešljivi stekleni podlagi.


Pokukajte še k ostalim članicam DT.

Izzivi:
Freshly Made Sketches #400
Galerija Najlepši par

Bodite v cvetju. In prisrčna hvala za obisk.

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 662701

Item: 662838



Ni komentarjev: