sobota, 15. februar 2020

Tulipani za CRAFT-alnico

Če smo že v spomladanskem vzdušju, pokažem še 
eno cvetlično voščilnico s tulipani.

Tulipani so podloženi s 3D blazinicami, 
da sem dobila malo bolj realno obliko.

Postavitev sama po sebi ni nič posebnega.
V roke mi je padel ta krasen vzorčast papir, dodala sem preprost šopek in voščilo.

Pa imam eno na zalogi za prihajajoča praznovanja.


Izzivi:
CRAFT-alnica: pet 3D cvetov
Najlepši par: galerija februar 2020
Allsorts Challenge: #559 - Dies and/or Punches
The Flower Challenge #41 'Add Leaves'

Hvala za obisk.

11 komentarjev:

Ellibelle pravi ...

Those tulips are absolutely beautiful and loving them against the pretty paper!
Thanks so much for joining us at Allsorts challenge this week where our theme is dies and/or punches!
Ellibelle's Corner

Meta pravi ...

Zelo všečno voščilnico si ustvarila, zelo lepa mi je kombinacija barv in postavitev sama. Lp

Nataša pravi ...

Krasno si kombinirala tulipane s papirjem. So se pa tudi pri meni ta vikend znašli na mizi :)

Valerija pravi ...

Čudovita je. Tulipani krasno pristajajo na to ozadje.

AndrejaM pravi ...

Oooo, kakšna fantastična barva tulipanov, takšni so pred leti cveteli na moji gredici. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Čudovita je, všeč so mi temni tulipani.
Hvala, da si se nam pridružila pri ustvarjanju za Craft-alnico. Lp Goga

brenda pravi ...

A really pretty floral creation and great use of your dies, many thanks for joining in with our 'Dies and/or Punches' theme at Allsorts challenge this week.

B x

helena pravi ...

Kako so lepi in enkratno pašejo na ozadje.

Ne-Ja pravi ...

Fantasatična kombinacija barv. Všeč mi je tekstura tulipanov in sam abarva, ki še poudari 3D cvetove. Hvala, ker si se ustavila v CRAFT-alnici :).

Karen Dunbrook pravi ...

how pretty...love the rich colour of your flowers.
Thanks so much for playing along with us at The Flower Challenge.
:) Karen

Andreja pravi ...

Čudovite vijolične tulipane si naredila in jih združila v čudovito voščilnico :-))
Vesela sem, ker sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.