četrtek, 14. junij 2012

Flavours of Barcelona I

Tokrat malo drugačna objava, z dopusta v Barceloni, ena od večih, ki jih pripravljam na to temo -za pokušino. Barcelona me je naudušila kot mnoge pred mano.

A little different post this time, from my trip to Barcelona. First of many posts I plan to do from this trip. It was a great trip, a great city, with great impressions and lovely memories of this beautiful city.
 
*** Najbolj razširjeno pivo / carveza Estrella, v enem od številnih lokalčkov, na Placa de Catalunya (1. dan Barcelone) ***


 *** Utrinek z najbolj znane tržnice v Barceloni - La Boqueria, na enako znameniti ulici La Rambla ***




*** Tipična španska jed - paella ***


*** Preplačana (18€) sicer velika sangria na znameniti ulici La Rambla, v ozadju nemški turistki, ki sta "zmazali" vsaka svoj kozarček ***


*** Okusni prigrizki - tapes ***









*** Izviren meni in cenik ponudbe v lokalčku pri MACBA (Museu d'Art Contemporani de Barcelona)***



Več vtisov - sledi v naslednjih objavah.

Sassy Cheryl is asking again what are we doing? For Show me Challenge #79: I was at Barcelona for one week and here are my first impressions.

2 komentarja:

Shirley pravi ...

What a wonderful trip. I was drooling over the market pictures and you look like you've had a wonderful time. Thanks for sharing Barcelona with us.

Sassy Cheryl pravi ...

WOW! What fabulous photos. Looks like you had an amazing time! It's making me SO hungry.
Thanks for sharing in the Sassy Cheryl's SMThursday this week.