nedelja, 10. avgust 2014

Baby voščilnice 2

Glavni tri tedenski poletni dopust je čisto prehitro zaključen. Kljub temu, da je bilo treba nazaj v službo, imam nekaj stvari pa vseeno za pokazat.

Danes na hitro pokažem nove baby voščilnice. Tale Cottage Cutz rezalna šablonica oblekic je res super kjut. Kolegica mi je posodila še Marianne Design šablono otroških nogic (saj vem - 3x kjut). Vse skupaj sem skombinirala na belo podlago, v punčkastih in fantovskih barvnih kombinacijah, nekaj rožic (Memory Box) in čudovit ovalni okvirček (Marianne Design), prilepljen na osnovo s 3D blazinicami, za malo globine. Štampiljke so iz različnih kompletov, ki se "povaljujejo" doma.



Več fotk lahko vidite na moji FB strani.

Hvala za obisk in lepo nedeljo vam želim.

8 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Res so kjut - obe, druga še malo bolj. Ob otroški voščilnicah se pa itak vsak stopi kot vosek. Okvirček od Marianne designe je pa špica.
Vsega lepega je enkrat konec - tudi dopusta in prav je tako. Saj drugo leto spet pride. Imej se fajn. čao

Klara pravi ...

Krasni sta. Obe varianti sta mi zelo všeč. :)

Adrijana Knez pravi ...

Kako zanimivo deluje globina na voščilnicah in prav obe sta mi zelo všeč. Otroške šablonice so res super!!!
Uzivaj, Jana

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si sestavila voščilnici za novorojenčke. Ovaljni okvirček je sanjsko lep :-).

Vladuška pravi ...

tole je res cart in lusno.

Ne-Ja pravi ...

Dopust žal vendo prehitro mine... Luštne so tele otroške šablonice, ma okvirček pa poveže celoto fenomenlano in da poseben čar voščilnici :)

Nella pravi ...

Luškane :)

Tamara pravi ...

Zelo simpatične :)