petek, 15. december 2017

MŠPU - 4. in 5. domača naloga (tagci)

“We should all start to live before we get too old. Fear is stupid. So are regrets.” 
― Marilyn Monroe

Tokrat sem na pomoč priskočila Božičku in mu pomagala s tagci. Darila morajo biti namreč označena, da ni kakšne zmede in slabe volje pri odpiranju ;-)

Najprej varianta z učinkom table (po Tinih navodilih), v kombinaciji z zlatim embossing prahom. Pripomočke Najlepšega para (tag, napis in pokrajina) sem kombinirala s Sizzixovimi (sneg in lunca z zvezdicami).



Zlato sem dodala za malo prazničnosti, ker se mi je črno bela zdela rahlo "turobna". Kaj pravite?

Druga varianta pa je z božičkom. Uporabila sem zopet tagca Najlepšega para in mini darilce. Pustila pa sem prostor za izpis imena. To bova z Božičkom dodala, ko bova zavijala darila.




Izzivi:
Mala šola prazničnega ustvarjanja
Najlepši par: galerija meseca decembra
Shopping Our Stash: #333 Let's play Tag
Alphabet Challenge Blog: T for Trees
Daring Cardmakers: Tags, Labels and Toppers - Step Away From the Cards no 2

Hvala za obisk. Se vidimo kmalu. Imam še nekaj prazničnih projektov ;-)

15 komentarjev:

Dawn pravi ...

Beautiful festive creations. Thanks for joining in at Daring Cardmakers. x

Valentina B pravi ...

Wooow, kako lep tag, Keti! :) Na IG sem ga opazila in sem rekla, evo navdih vikend paket voščilnic. :) Ampak nisem dobro pogledala in šele sedaj vidim da je tvoj.. Superca in tabla ti je krasno uspela! Zelo mi je všeč v tvoji elegantni izvedbi ;) Božiček je pa tako vedno in za praznike :)

Chris Dring pravi ...

Two very gorgeous sets of tags! Thanks for joining us at Shopping Our Stash!

oldpunca pravi ...

Čudoviti tagci. Občudujem zlati embosing prahec. Saj je moj tudi lep, ampak tvoj je lepši. :-)

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla Katarinca, še dobro, da si me spomnila na tagce:), saj jih imam tudi sama že nekaj narejenih za označevanje daril. Sicer niso tako nobl kot tvoji, ampak naloga je pa narejena:), bo treba poslikat in objavit. A ja, kakšni so tvoji - SUPER. Črno zlati ena sama eleganca in tisti z "bradatim" možakom barvito hudomušni. Grem naprej delat naloge, pa,pa:), Andreja

MOJCA BOŽIČ pravi ...

O kako so lušni tagci..pa simpatičen star možiček....No!!!! A je bilo tako težko začet delat domače naloge....????:-))

Maria Rodriguez. pravi ...

Gorgeous tags, love the ones with Santa, those images look vintage and beautiful, they are a gift all on their own.
Thank you for playing along with SHOPPING OUR STASH, hope you play again next time.
Hugs,
Maria Rodriguez.

Donna pravi ...

Ohhhhh lovely tags!!!
Thanks for playing tag with the crew from SHOPPING OUR STASH this week!!

Valerija pravi ...

Čudoviti tagci. Sploh tisti z Božičkom so mi posebej padli v oči.

Papirnate radosti pravi ...

OOO kako fajn si papir uporabila <3 <3 <3

Marija pravi ...

Obe varianti tagcov so luštni, ampak meni je še vseeno prvi bolj všeč. Mogoče zaradi barv in izrezov pokrajine. Je pa drugi toliko bolj drugačen od prvega in manjkrat uporabljen. Bravo za oboje in z njimi boš zelo olepšala darilca.

Vladuška pravi ...

Lepi tagi, sploh pa sem navdušena nad tistim, ki ima ozadje kot stara tabla.

Ne-Ja pravi ...

V uč so mi takoj padli tisti v "tabla" tehniki. Čudovita eleganca. Drugi so hudomušni in pranzični, vnedar tokrat zmagajo prvi :)

moi pravi ...

Tagi definitivno morajo biti, drugače se zaplete pri darilih ;) Lušni so.

Julie B pravi ...

Cute tags, thanks for joining us at the Alphabet Challenge blog.:)