nedelja, 31. december 2017

Hobotnice za nedonošenčke in vse dobro v 2018

Zadnji dan leta je in naj vam še enkrat zaželim 
vse dobro v 2018.

Če še niste opazile, sem rok za sodelovanje na mojem mini novoletnem izzivu podaljšala do nedelje, 14. 1. 2018. Vabljene k sodelovanju ampak prosim preberite navodila, ker bom striktna.

Ker je bilo leto 2017 zame polno izzivov, sem se odločila, da namesto novoletnih daril sodelujem pri projektu HOBOTNICA (več si lahko preberete tukaj ali v FB skupini) in nakvačkam več hobotnic za nedonošenčke. Mali borci jih bodo veseli.

Vsaki bom dala ime in jih poslikala ter objavila v albumu na moji FB strani. Na seznamu je precej imen ;-) Vas obveščam sproti, kako mi bo šlo.

Takole pa sem "zavila" to moje darilo.





Hobotnica Keti je že izdelana. Zdaj je v delu že druga, hobotnica Grega.




Naj bo 2018 srčno, ustvarjalno, nasploh čarobno, predvsem pa zadovoljno.

Hvala za vse obiske, komentarje in lepe besede podpore v letu 2017. Hvala vam za vse.

10 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Hvala za prelepo voščilo. Želim ti veliko uspeha s projektom hobotnice. Vse najlepše v novem letu. <3

Marija pravi ...

Zelo lepa je ta tvoja Keti. In mali borci jih bodo veseli.

Moje drobtinice23 pravi ...

Oh kako lepo, da si se pridružila temu projektu. Hvala za povezavo.
Srečno tudi tebi v letu 2018!

Zvonka pravi ...

To je pa zelo lepa gesta, pohvalno in srčno. Vse dobro in srečno v letu 2018.
Lepo praznuj.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

lepo in srčno....srečno draga Keti tudi tebi in vsem tvojim.

Nataša pravi ...

Zelo lepo in krasna je. Tebi in tvojim pa želim vse dobro in srečno 2018.

Helena pravi ...

Keti, hvala za voščilo. Naj bo tudi tvoje leto polno lepih in bogatih trenutkov.
Hobotnica pa je mega. Hvala za povezavo.

Ne-Ja pravi ...

Super gesta. Sem dobila tudi jaz povabilo za sodelovanje pa žal ne znam kvačkati :(. Tvoja pokazna hobotnica pa je CART 100 na uro :)!

Andreja pravi ...

Tudi tebi želim vse dobro in srečno v letu 2018 :-))
Lepo da si dobrodelna in tale tvoja hobotnica je zelo cart!

Valentina B pravi ...

Zelo srčna, lepa in dobrodelna gesta. Takšna darila so največ vredna. Tvoja hobotnica Keti pa je zelo simpatična in čisto v tvojih barvah. Zelo pa so mi všeč tudi tvoje kuverte.