nedelja, 10. december 2017

Škatlica za reševalca in umetnika

“Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself.” 
― George Bernard Shaw

S tole škatlico presenečenja sem se že poleti precej zabavala, vendar je takrat ušla objavi.

Iz sladolednih palčk šem sestavila stojalo za slikanje in nanj postavila abstraktno sliko. Skozi okno lahko opazite rešilca (slavljenec je namreč reševalec in ljubiteljski slikar).



Preprogo sem naredila iz valovitega pravokotnika Najlepši par in sicer sem do okrasnega šiva s škarjami narezala resice, da izgleda bolj "realno".


Ker gre za moško škatlico, je okrasitev minimalna.  Ampak se mi zdi, da ni ničesar premalo.


Izzivi:
Najlepši par: decembrska galerija
Polkadoodles: Week 49 Anything Goes
Crafty Girls Creations: #42 Anything Goes

Hvala za obisk. Zdaj pa nazaj k ustvarjanju. Zadnje dni sem polna idej. Očitno je prava luna ;-)

7 komentarjev:

Marija pravi ...

Zelo, zelo lepa škatlica. Zelo dobro si povezala tako poklic, kot slavljenčev hoby. Super.

vilinke pravi ...

Zelo lepa in domiselna,še najbolj mi je všeč,kako si se znašla z imenom in ga postavila na dva kota.
LP Vilinke

Angie pravi ...

Gorgeous make, thanks for joining us for the Polkadoodles Blog Challenge.
Angie DT

Hali pravi ...

U dobra ideja z okni in krasno stojalo :-)

oldpunca pravi ...

Ničesar preveč, ničesar premalo. :-) Fantastična škatlica. Navdušena sem nad stojalom za sliko.

Keen Crafter's Hand Made Goodies pravi ...

This is just lovely Thanks for joining us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
Michelle DT

Anna pravi ...

Very beautiful!
Thanks for joining us at Polkadoodles
We look forward to seeing you again next time.
Hugs,
Anna DT