sobota, 9. december 2017

Darilo s pentljo za Novoletno škatlo 2017/2018 {19/24}

“A snowball in the face is surely the perfect beginning to a lasting friendship.” 
― Markus Zusak, The Book Thief

Zjutraj smo se zbudili v zasneženo jutro, brez elektrike. Po jutranji rekreaciji čiščenja snega in krmljenja ptic, je elektrika spet v hiši. Ker mi ni treba nujno nekam it, bo kar za preživet tale beli vikend.

Inspiracija za tale darilca s pentljo in tagcem mi je bila skica na Fusion Card Challenge
Nadaljevala v netradicionalnih barvah - vijola in turkizna. Ko sem delala voščilnice z lamami sem namreč naštempljala en kup ozadji in jih je bilo treba porabit. Pa tako mi je všeč tale barvna kombinacija.

Uporabila sem set štampiljk iz Pink and Paper November Card Kit (Pinkfresh Studio - Festive LLama).



Nastalo jih je kar nekaj ampak ker so si podobne, ne bom morila s fotkami. Ozadja pa so seveda različna. Res sem uživala, ko sem jih delala ;-)

Morda bom poskusila še v kakšni drugi barvni kombinaciji. Kaj pravite? Letos me vleče k netradicionalnim barvam.

DODALA/ADDED 2 voščilnici v modro srebrni. Ampak so mi netradicionalne barve bolj všeč :-)



Izzivi:
Fusion: Blue Gift
A Gem of a Challenge: #209 Anything Christmas Goes
Simon Says Stamp: It's Christmas Card Day
QKR Stampede Challenge: #273 - Non Traditional Christmas Colors or Anything Goes
Addicted to Stamps and More: #271 Anything Goes

En snežen in topel pozdrav iz kavča vam pošiljam. Hvala za obisk.


Za voščilnice sem seveda uporabila tudi SizzixLifestyle pripomočke:





9 komentarjev:

Nataša pravi ...

Čudovito. In barvne kombinacije so mi top :)

Majda pravi ...

Krasne so, še malo, pa bom tudi sama posegla po tvoji barvni kombinaciji ;-)
Krasno nedeljo ti želim, Majda

Sherri pravi ...

Beautiful cards & I love the non-traditional papers you used! Thanks for joining our weekly challenge at QKR Stampede!

Julie B pravi ...

Fab interpretation of the picture.
Thanks for sharing at ATSM this week. :)

oldpunca pravi ...

Tako v netradicionalnih, kot v tradicionalni praznični barvi so voščilnice "darilca" zelo lepe. :-)

moi pravi ...

Pašejo jim tudi netradicionalne barve ;)

Ina G pravi ...

So pretty! Love the non traditional ones. Thanks for sharing with us at ATSM this week.

crafty pravi ...

Very pretty makes. Thank you for joining in the QKR Stampede challenge this week. Mary

Karren pravi ...

Beautiful cards and such a clever take on the sketch! Thanks so much for joining us at Fusion.