nedelja, 17. december 2017

MŠPU - 6. domača naloga (okraski iz blaga s štampiljkami)

“More smiling, less worrying. More compassion, less judgment. More blessed, less stressed. More love, less hate.” 
― Roy T. Bennett, The Light in the Heart

Vsako leto poskusim narediti/nabaviti nekaj "handmade" okraskov za novoletno smreko in upam, da jih bom slej kot prej zbrala toliko, da bo res praznično okrašena. V moji zbirki so taki iz slame, leseni, kvačkani, iz filca, iz valovite lepenke in zdaj še iz blaga. Nekaj bo letos tudi sladkih, v malih trikotnih paketkih.

Najprej sem iskala kakšno lepo vzorčasto blago, potem sem se spomnila, da je Tina v MŠPU barvala na blago. Pa sem potegnila iz mamine omare belo platno (rjuhe so zaenkrat še varne), ga poštempljala z oxide blazinico in mini štampiljkami iz razpoložljive domače zaloge (kombinirala sem Najlepši par in Festive Llama).

Pri šivanju mi je pomagala mami (tako strojnemu kot ročnemu). Sicer ne bi bila gotova do naslednjega leta, saj mi šivanje s strojem nekako ne gre, ročno pa bolj počasi ;-).

Za stebelca sem uporabila Majdino butarco tako da bo njeno darilo stalni del najine novoletne dekoracije.

Takole izgledajo.




Izzivi:
Mala šola prazničnega ustvarjanja - barvanje na blago
Najlepši par: galerija meseca decembra
Double D Challenges:  It's Beginning To Look A Lot Like Christmas (red and white)
Dream Valley: #169 Christmas

Zdaj pa počasi zaključujem z maratonom domačih nalog. Jutri ne pozabite pokukat na moj blog, vas čaka eno presenečenje.

Grem gledat finale Znan obraz ima svoj glas. Pozdravček do jutri.


***********************
Za okraske sem uporabila SizzixLifeStyle šablono:




11 komentarjev:

Darlene pravi ...

OMG how cute are these!!! Happy Holidays! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Red & White with optional touch of Green’ challenge! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Marija pravi ...

Krasni okraski. Kako lepo smrečico boš imela.

Klara pravi ...

Uau uau uau! Popolni okraski! Saj boš slikala smrečico z vsemi okraski ane??? :) res so lepi...

Valerija pravi ...

Uau, saj ne morem verjeti, da si sama naredila tako krasno blago. Ob pogledu na okraske sem pomislila, le kje si našla tak fantastičen vzorec na blagu...potem pa preberem, da je to poštempljano... Bravo!

Moje drobtinice23 pravi ...

Noro, super si izpeljala domačo nalogo! Tudi meni ni bilo takoj jasno od kod imaš tako lep vzorec na blagu :))) Bravo!

Tina Z. pravi ...

ampak res, tole je pa svetovno, prava mojstrica tudi blaga si!

oldpunca pravi ...

Ti okraski so naravnost fantastični. Bravo za idejo in za potiskano blago. :-)

Vladuška pravi ...

Super si tile okraski, meni so zelo všeč.

Ne-Ja pravi ...

Hudo.... tle smrekce so posrečene 100 na uro. Si dala idejo za drugo leto :)

Andreja pravi ...

iijoj kako lepe smrečice si naredila :-))

Valentina B pravi ...

Najprej misel zgoraj bi lahko bila tudi novoletna želja. Sem si jo že shranila. Ideja s štampljanjem blaga pa vrhuska in še boljša izvedba. Res lepe smrečice, pa še prava stebla si jim naredila in to iz podarjenega darila. Ni boljšega!