nedelja, 17. december 2017

PIO #137 Non-traditional Holiday Colours and/or Add a Snowman (naj sneži)

“What you do makes a difference, and you have to decide what kind of difference you want to make.” 
― Jane Goodall


Tako, pa je spet nedelja in čas za dodatno temo na Pile it On:

#137 Non-Traditional Holiday Colours
(netradicionalne praznične barve)

in/ali

Add a Snowman
(snežak)


Jaz sem se tokrat poigrala z barvanjem sponzorjevega (Crafty Sentiments) motiva Snowman at the Window. Barvala sem z Zig-i.

Zimske dodatke sem mu pobarvala v vijoličnih odtenkih. Ozadje okna sem pobarvala v obliki zidakov (le-ti niso del originalnega motiva in posledično niso čisto perfect).

Dodala sem še ledene sveče in snežinke (nekaj na ozadje s štampiljko Najlepši par, nekaj pa izrezanih iz bleščečega papirja). Deluje mi zaledenelo in nekako paše k snežaku.


Napis "naj sneži" (let it snow) se je ponudil kar sam. Embosirala sem ga z belim prahom. Ker je malce netradicionalen napis, sem dobila idejo, da bi v notranjosti nadaljevala "sreča za tvoj rojstni dan". Kaj pravite?


Izzivi:
Allsorts challenge blog: #446 - Cold and frosty colours
CRAFT-alnica: #201 Zimska voščilnica
Crafting With Friends: #57 Anything Goes
QKR Stampede Challenge #274 - Anything Goes
{PIN}spirational Challenge #205
Polkadoodles: #50 Anything Goes
Paper Craft Crew Challenges: #272 Sketch Challenge

The Corrosive Challenge: #12 December Anything Goes
Sweet Stampers: #15 Anything Goes
Crafty Catz: #397 Anything Goes

Vabljeni, da se nam pridružite. Pa seveda hvala za obisk.


***************
Za voščilnico sem uporabila tudi SizzixLifestyle šablono:




20 komentarjev:

Kajcyika pravi ...

Zelo luškan snežak :)

Tracy pravi ...

Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Marlene Bonetti pravi ...

Super lovely card! Thanks for sharing your work with us at the Sweet Stampers Challenge.
Hugs Marlene

Brenda's Card Corner pravi ...

Beautiful card Keti! Gorgeous coloring...love the sparkle of the snowflakes and icicles! Thanks for joining our weekly challenge at QKR Stampede!

Brenda DT

Moje drobtinice23 pravi ...

Simpatična voščilnica.

Angie pravi ...

Gorgeous make, thanks for joining us for the Polkadoodles Blog Challenge.
Angie DT

Vladuška pravi ...

Prav prikupno kuka ta snežak skozi okno. Lepa.

oldpunca pravi ...

Tista ideja z napisom, ki se nadaljuje v notranjosti, sploh ni slaba. :-) Voščilnica mi je zelo všeč. Super si jo sestavila.

Keen Crafter's Hand Made Goodies pravi ...

Love this so cute Thanks for joining us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
Michelle DT

Ne-Ja pravi ...

Nora ideja z nadaljevanjem napisa v notranjosti. Voščilnica pa prav prikupno zimska in bleščeča :)

Unknown pravi ...

Who doesn't love a snowman? This is adorable! Thank you for joining the Paper Craft Crew!

The Red Mullet Band pravi ...

Lovely card!!!
Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog.
Ana Isabel DT Coordinator.

Dorothy S pravi ...

The snowman is so cute - and the sparkle make the icy scene look so chilly! Thanks for joining the Anything Goes (option - Christmas) at QKR Stampede this week. Merry Christmas! Dorothy S, DT member

Carolyn Lindenmayer pravi ...

Oh this is adorable. I love your cute snowman and the dripping snow. Thanks so much for joining us this week at the Paper Craft Crew. Carolyn xx

Kuni pravi ...

A wonderful and cute card.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kuni

Mervi pravi ...

Thank you for sharing at Allsorts' "Cold and Frosty Colours", beautiful card!
Welcome again;-))m

Andreja pravi ...

Simpatična voščilnica je nastala :-)) Super si jo sestavila.
In vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Zelo lepa, malo netipična a res lepa izbira barv. Lepo si barvala in ledene sveče so krasen dodatek.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.
Srečno, zdravo in ustvarjalno leto 2018. Lp Lili

seelenvoll kreativ pravi ...

Die Karte ist soooo zauberhaft! Vielen Dank für die Teilnahme bei den Sweet Stampers. LG Karina

moi pravi ...

Dobra ideja za nadaljevanje napisa. Hvala da si se pridružila zimskemu izzivu pri CRAFTalnici.