sobota, 9. december 2017

Upaj živeti svoje sanje

“The boat is safer anchored at the port; but that’s not the aim of boats.” 
― Paulo Coelho, The Pilgrimage


Tale šablona "snežna krogla" se mi je res priljubila ampak še vedno je nisem uporabila za zimski oziroma novoletni motiv. To me še čaka.

Tokrat obmorska vasica, za super punco, ki ima rada morje in se bi enkrat želela preseliti nekam na obalo.

Kombinirala sem Sizzix Snow Globe in CottageCutz svetilnik in galebe. Ozadje je narejeno z Oxide blazinicami, napis pa ročno izdelan, ker nimam primerne štampiljke ;-)



Ker ima doma tudi kužka, je za rojstni dan dobila še kvačkan obesek za ključe - pasjo tačko. Seveda sem sama naredila in kar zadovoljna z rezultatom za prvi poskus. Kaj pravite?


Izzivi:
Scrapping 4 Fun: #105 Anything Goes
Cute Card Thursday: #507 Anything Goes
Crafty Creations: #356 Anything Goes

Hvala za obisk in prijazne komentarje. Razveselim se prav vsakega izmed njih.


***********************
Za voščilnico sem uporabila naslednje SizzixLifestyle pripomočke:




7 komentarjev:

Kathy Barnett pravi ...

Such a pretty card. I love the color scheme. So glad you have joined in on our challenge at Crafty Creations Challenges. Kathy, CCC, DT Member

Majda pravi ...

Tole snežno kroglo občudujem že dalj časa, pa se kar ne morem odločiti ... Ob ogledu tvoje čudovite voščilnice sem že bliže nakupu ;-)))
Krasna je in vesela sem, da jo deliš z nami na Scrapping4fun blogu. Prav lepa protiutež vsem zimskim je :-)
Pasja tačka pa - čudovita, tudi moj kosmatinec se strinja ;-)
Lepo nedeljo ti želim, Majda

Keti's Projects pravi ...

Hvala Majda. Ne bo ti žal. Jaz jo ful rada uporabljam, čeprav za novoletno je še nisem. Super se da kombinirati z marsikaterim motivom.

Unknown pravi ...

Adorable card, I like all pretty elements on it. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
Miroslava DT

oldpunca pravi ...

Šablona snežne krogle je res zelo lepa in kot vidim, uporabna čez celo leto. Krasno voščilnico si izdelala. Tvoja pisava doda še piko na i. :-) Tudi obesek za ključe mi je všeč . Super ti je uspela pasja tačka. :-)

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, love the detail
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Wishing you a Blessed Christmas and a Happy New Year.
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Priya pravi ...

Love this. The background is awesome. Thank you for playing with us at Scrapping4fun challenge. DT Priya