torek, 19. december 2017

Pingvini za Novoletno škatlo 2017/2018 {22 in 23/24}

Namesto citata, imam danes za vas Rudija.

Pri tej seriji voščilnic me je inspirirala Vanja - Vanči ustvarja. V enem od filmčkov je predstavila, kako je uporabila papir iz "Hofer kompleta", na katerem je polno motivov pingvinov.

No, jaz sem jih izrezala s krogom. Postavitev sem nekaj časa iskala ampak sem na koncu zadovoljna z njo.

Najprej sem natuhtala tole postavitev, pri čemer bom na nekatere ročno dopisala ime, zato imajo spodaj pod zavitim napisom prazen prostoe (tega žal še ne morem pokazat, ker še niso prispele na naslove).



Ker mi je potem zmanjkalo rdečega papirja, ki se ujema z motivi, sem razmišljala o drugi varianti in potem mi je (kot naročeno) padla v oči ta skica. In je nastala še ena serija takšnih. Vsaka unikatna. Kombinirala sem pingvine, kroge, snežinke in nepogrešljive Nuvo Drops. Napisi so od Ustvarjalnega dotika.



Izzivi:
Die-cutting Divas: #348 Holiday
Sketch Saturday: #494
Sparkles Monthly Challenges: #99 Quickie Christmas/Happy New Year
Red Little Wagon: #423 Christmas Critters
{PIN}spirational Challenge #206

Sweet Stampin Christmas: Anything Christmas Goes
C.R.A.F.T. Challenge: 446 - 14th of December – Christmas


Mojca se je že veselila, da bo moje voščilo in bonbonček (TUKAJ) zadnja letošnja objava. Ampak halooo, saj smo šele sredi decembra. Do novega leta bom težko zdržala, da vam še kaj ne pokažem ;-)

Hvala za obisk in lep predpraznični teden vam želim.

*********************

Za voščilnice sem uporabila tudi SizzixLifestyle pripomočke:


snežinke iz kompleta, ki ga imam skoraj v stalni izposoji od Duši

Sizzix Thinlits Die Set 54PK - Calendar Months
Item #660104



16 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Kako pa je to lušno narejeno! :-) Super si se nadgradila idejo od Vanči.

Helena pravi ...

Voščilnice s prikupnimi pingvini. Dobro si uporabila ta papir iz Hoferja.

Kate pravi ...

Your cards are so sweet! The penguins are adorable!

Thanks so much for playing along with us at Little Red Wagon this week!

Kate

MOJCA BOŽIČ pravi ...

He he he...upanje sem pa le imela. Kako si pa tole lušno speljala. Kar naenkrat nezanimiv papir postane krasen izdelek.

Andreja pravi ...

Krasne voščilnice si naredila in všeč so mi pingvini v bunkicah :-))

Kajcyika pravi ...

Iii čisto preveč prikupni :D

Gerda pravi ...

These cards are all super cute!! Love the adorable penquins!! Thanks for joining us at DCD this week!
Have a great day.
Gerda
http://cardscreations.blogspot.com

Sheryl pravi ...

Fabulous collection of cards.
Thank you for joining our Christmas Challenge at CRAFT.
Hugs Sheryl DT member xx

Anonimni pravi ...

Wow, wow, wow! What a great collection of cute cards! The penguins are so cute.

Thank you for joining us at Die Cuttin' Divas this week!
Evelyn

Vladuška pravi ...

Ti pingvini so tako ljubki in nastali so lepi kupčki voščilnic in vesela sem, da je ena izmed njih našla dom pri meni :) Hvala.

Georgiana pravi ...

Those penguins are super cute! Thank you for joining our “Holiday” Challenge this week at Die Cuttin’ Divas.

Stay Creative,
Georgiana
• Carson's Creations •
Die Cuttin’ Diva DT

Ne-Ja pravi ...

Super voščilnice si naredila in hvala, ker je ena od njih prispela tudi v moj nabiralnik :).

Carole J pravi ...

Fabulous collection of cards. Thanks for sharing your work at {PIN}spirational Challenges . Good Luck and hope to see you again next time.
Carole x DT (Craftilicious Creations

Deanne Saunders pravi ...

Sweet cards!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *If this comment is late I apologize! I’m having major issues lately trying to leave comments due to the stupid ROBOT silliness!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Valentina B pravi ...

Tako zelo prikupni in luštni pingvinčki. Krasno si jih umestila na voščilnice v obeh primerih. Nekaj jih je priplesalo v moj dom. Hvala za praznično voščilo. :)

Cazro pravi ...

Wonderful cards. Thanks for sharing your artwork with us at Sparkles Monthly Challenges.