petek, 8. december 2017

{Sizzix predstavitev} Forest Frame za novoletno škatlo {18/24}

“I wish I could freeze this moment, right here, right now and live in it forever.” 
― Suzanne Collins, Catching Fire


In končno smo dočakali veseli december in s tem tudi odštevanje do novega leta. Vabim vas, da z mano odpirate Sizzix advetni koledar, kjer se skrivajo zanimiva presenečenja. TUKAJ! Danes imate možnost dobiti lepo nagrado.



Pri tej novi šabloni Sizzix sem najprej pomislila na novoletno voščilnico, kjer bi bil fokus napis in izstopajoče ozadje.

Ker je šablona zelo detajlna, se mi zdi, da ni treba ničesar dodati. Sem pa motiv malo obrezala, da sem na osnovi dobila ozek rob, ki da voščilnici malo dimenzije.

Ozadje je napackano z Oxide blazinicami in poškropljeno z perlastim sprejem, da se malo sveti. Napis Ustvarjalnega dotika pa je embosiran z belim prahom.







Tole voščilnico prijavljam tudi na
Pete Hughes bo na koncu izbral svoje najljubše voščilnice izmed prijavljenih. Me prav zanima, kaj mu bo padlo v oči.

Hvala za obisk.

Za voščilnico sem uporabila naslednje SizzixLifestyle pripomočke:






1 komentar:

Papirnate radosti pravi ...

ooooooo kako lepo, inhvala za vse nasvete kje se odpira koledarček <3 <3 <3