četrtek, 7. december 2017

Kozarci sreče

“Don't say you don't have enough time. You have exactly the same number of hours per day that were given to Helen Keller, Pasteur, Michelangelo, Mother Teresa, Leonardo da Vinci, Thomas Jefferson, and Albert Einstein.” 
― H. Jackson Brown Jr.


Da malo presekam novoletne voščilnice, vam tokrat pokažem kozarce sreče. Zelo luštno darilo, če daste kaj na takšne stvari.

Gre za reciklažo. Že kar nekaj sem jih naredila ampak vsakič poskušam narediti vsaj malo drugačnega. Različne barve, različne okrasitve itd.




Mislim, da mi je tale v turkizni najljubši doslej. Prijavljam ga na izziv Brown Sugar: #273 Anything But a Card.

Tokrat sem delala tri naenkrat in me prav zanima, kateri vam je najbolj všeč.





Ker brez pikapolonic ne gre, kozarčke prijavljam tudi v decembrsko galerijo Najlepšega para.

Hvala za obisk in lep pozdrav. Zdaj pa grem naprej na novoletne, tako da lahko pričakujete nekaj več objav v prihodnjih dneh, če mi bo uspelo tudi pofotkati kaj ;-).



Za izdelavo sem uporabila naslednje SizzixLifestyle pripomočke:




7 komentarjev:

Tina pravi ...

So cute!
thank you for joining us at Brown Sugar Challenge
Tina, Brown Sugar DT

Tina pravi ...

Vsi trije so krasni...in ideja je čudovita!

Hali pravi ...

II luštkani so, uporabna darila so najboljša :-)

oldpunca pravi ...

Krasna darilca in super ideja. Vsi trije so mi enako lepi. :-) Hvala za krasno misel na vrhu objave. Je že shranjena. :-))

Papirnate radosti pravi ...

Krasna "vložena" sreča <3 <3 <3 Prva mi pa sploh zmaga od barve do izvedbe <3 <3 <3

Melanie R pravi ...

Great idea to repurpose items and make them pretty. All three are fabulous! Thank you for joining us at Brown Sugar Challenge and hope to see you again.

Valentina B pravi ...

Ooh ja takšna darila, so mi najljubša. In to tvojo idejo sem kar posvojila in je tudi pri meni nastal kozarec sreče :) Vsi trije so mi zelo všeč. ;)