četrtek, 21. december 2017

Še (verjetno) zadnje voščilnice za novoletno škatlo 2017/2018 {24/24}

“I would rather walk with a friend in the dark, than alone in the light.” 
― Helen Keller

Tako, za moje Lejdiske (plesne prijateljice) sem naredila posebno kolekcijo novoletnih voščilnic, v klasičnih barvah, s kozarcem šampanjčka, ki si ga včasih rade privoščimo.

Punce so bile navdušene.

Tole je hkrati 24. motiv novoletne voščilnice za v letošnjo škatlo in s tem sem izpolnila tudi svoj cilj. Če ne bi celo leto delala teh voščilnic, mi zagotovo ne bi uspelo. Mislim, da si bom v 2018 zastavila podoben izziv.

Tole ozadje me je čisto očaralo. S štampiljkami Najlepši par in Festive Llama (novemberski Card kit pri Pink and Paper Shop) sem tokrat izdelala ozadje v zeleno rdečih tonih, z dodatkom zlate. Nepogrešljiva Sizzix pentlja in v notranjosti napis posvečen prijateljstvu in čarobnemu leto 2018.

Skoraj bi pozabila slikati v navdušenju, ko sem pakirala darilca (zeliščni čaj iz moje pehtarske zaloge). Zato mi lahko samo na besedo verjamete, da je bilo vsako ozadje unikatno in drugačno.


Takole je izgledalo pa v kompletu z vrečko zeliščnega čaja (#domače)


Voščilnico sem pripela na darilno vrečko z mini lesenim klinom.


Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca decembra
ABC Christmas Challenge: Y for Yummie (champagne)
Little Red Wagon: #424 That's A Wrap!
Cute Card Thursday: #509 Anything Goes
C.R.A.F.T. Challenge: #447 Anything Goes
Craftaholics R Us: #50 Anything Goes

Hvala za obisk in lepe praznike. Ne pozabite na bonbonček (izziv) TUKAJ.


*************

Uporabljeni pripomočki:
- štampiljke Festive Llama Pinkfreshstudio (Pink and Paper)
- štampiljke Najlepši par
- okvir My Favourite Things - Blueprints 
- okvir SugarCut Die 
- šablona kozarca Marianne Desig

Uporabila pa sem tudi SizzixLifestyle pripomočke:




10 komentarjev:

Helena pravi ...

Uh, kar nekaj dela si si naredila z izdelovanjem ozadja. Splačalo se je, saj je zelo lepo in krasna podlaga za kozarček dobre kapljice.

moi pravi ...

Lušna darilca in voščilnice.

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepo delo si opravila. Všeč mi je.

oldpunca pravi ...

U, tole ozadje pa je fantastično! :-) Krasna darilca si pripravila.

Ne-Ja pravi ...

Luškana darilca in zanimiva voščilnica :).

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at Craftaholics, good luck!!! Amy DT

Unknown pravi ...

Very nice card! Thank you for sharing with us at LRW.

MagsB pravi ...

What lovely gift bags for your dance friends! Thanks for joining in at CRAFT Challenge!

love Mags B x

Sheryl pravi ...

Fantastic background and a lovely gift idea which I am sure was much appreciated.
Thanks for joining our challenge at CRAFT this week.
Merry Christmas, Sheryl DT member xx

Zw@@n pravi ...

Gorgeous creation. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge and hope to see you in 2018 again. Luv, Wilma