četrtek, 30. april 2015

Darilne škatlice

Kot vas večina že ve, lahko moje voščilnice (pa tudi kaj drugega izpod mojih rok) dobite tudi v čarobni trgovinici Čudežna dežela v Zagorju ob Savi. Jasmina in Blaž vas sprejmeta vedno nasmejana in pripravljena, da vas popeljeta skozi velik izbor ročno izdelanih poslastic.

Tokrat vam pokažem novo serijo darilnih škatlic, ki sem jih izdelala za Čudežno deželo. Da bodo unikatni izdelki na svoj novi dom odšli tudi v unikatni embalaži.

Malo sem se poigrala z štampiljkami, špricanjem in barvanjem. Najprej sem naredila natur izvedbo ampak moram priznati, da mi je bela bolj všeč, ker barve pridejo bolj do izraza.

natur osnova

bela osnova



Za tista malo večja darila, pa so tokrat nastale preproste škatle, z mašno, ki jo morda prepoznate od tukaj.


Lep dan je pred nami. Jaz skočim malo v vrt pred piknik kosilom ;-)

8 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasne škatljice,
na prvih mi je všeč potisk in metulji, pri drugih pa fenomenalne mašnje-pentlje
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Res so lepe in nekaj posebnega.

Andreja pravi ...

Keti, čudovite so, sploh tiste prve. Le kaj lepega se bo dobilo v njih :-))

oldpunca pravi ...

Prejeti darilce v tako lepi škatlici mora biti nekaj posebnega. Čudovite so.

Danica pravi ...

Vse so zelo lepe.
Lp Danica

Dusi pravi ...

Videla v živo in so še lepše. Upam, da bo še kaj nastalo iz te linije s "špricanjem" in obveznimi metuljčki

Klara pravi ...

Zelo so lepe. Bravo. :)

Ne-Ja pravi ...

Malo si se poigrala? Jaz nebi spravial takih lepotičk skupaj pa če bi to čarala do mm natančno. Svetovna embalaža, sploh tista bela. Škatlice z mašnicami pa so bolj resne in umirjene. Odvisno seveda od darilca, ki se bo skrivalo v njih. Nabor je vsekakor fenomenalen :)!