sobota, 11. april 2015

Krogi in blueprintsi

Tale postavitev z Die-namics Blueprintsi se mi je kar nekako "poklopila" in nastala je serija, ki bo primerna tudi ali pa predvsem za moške slavljence.

Malo igranja s krogi in 3-blazinicami, pa seveda napisi Najlepši par. V različnih barvnih kombinacijah. Krogi so pa kot nalašč, da dodam po potrebi tudi kakšno številko.

mene barvna kombinacija spominja na After 8 ali pa samo nujno rabim čokolado ;-)

 

Več fotografij bo na FB.

Tudi te prijavljam v aprilsko galerijo Najlepšega para. Vam pa se zahvaljujem za obisk in vam želim lep preostanek vikenda.

Postavitev sem malo prilagodila še z barčico, za ljubitelja morja.


4 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Zamaknjeni robovi dajo svojevrsten pečat voščilnici - vsekakor si naredila prave lepotičke. Vse tri so nekaj posebnega. Prva kliče po čokoladi, druga nosi srečo, tretja pa vabi na morje. Vse troje bi prav prišlo v tem ternutku :).

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasne, ena lepša od druge
lp Tamara

Tina pravi ...

Čudovit trio!!! Zelo mi všeč postavitev...super si vse umestila.

Dusi pravi ...

Meni je prva nartalepša. Barvna kombinacija je super... menda res kliče po raznoraznih dobrotah :) Pa še krogi se tako lepo ujemajo in prepletajo z urami.