četrtek, 24. november 2016

Vabila za rojstni dan

“I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.” 
― Douglas Adams, The Long Dark Tea-Time of the Soul


Letos imam proti koncu leta toliko drugih projektov, da novoletno ustvarjanje še ni prišlo na vrsto v polni meri.

Tokrat pokažem vabila za 70. rojstni dan. Ker sem jih naredila kar nekaj, sem se odločila za manj "kompliciranja" in ne preveč dodatkov. Je bilo pa vseeno kar nekaj rezanja, da sem si vse pripravila.

Prejemnica je bila zelo zadovoljna, jaz pa tudi s končnim rezultatom.

Uporabila sem nove igračke - Sizzix Tim Holz Mixed media šablono čipke. Ter nekaj že preizkušenih šablon Najlepšega para.





Izzivi:
- novembrska galerija Najlepši par
Die Cuttin' Divas: # 293 Anything Goes
Craft Your Passion: #339 Always Anything Goes

Skrajno lep pozdrav in hvala za obisk.

14 komentarjev:

Nataša pravi ...

Krasna so.

Zvonka pravi ...

Krasna vabila, všeč mi je čipka in pentlja na sedmici je prav posrečena.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

To pa je bil projekt,
krasna vabila
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Lepa vabila in kako simpatično si sedmici dodala pentljo.

helena pravi ...

Zelo so lepa in elegantna.

Helena pravi ...

Čudovita so, skrbno narejena ...

Danica pravi ...

Lepa in elegantna. Ta čipka je tudi meni všeč.

Hali pravi ...

Čudovita!

moi pravi ...

Poznam to: ne boš kompliciral, ker gre za masovno proizvodnjo, potem pa tega vrtenja s šablonami ne zmanjka ;)
Lepa vabila, čipka da posebno noto.

Renata pravi ...

Čudovita.

Tina Z. pravi ...

prekrasna so, sploh ta čipka ...

Anonimni pravi ...

So elegant! I love how the 7 is crossed with a bow.
Thank you for joining us at Die Cuttin' Divas for our Anything Goes challenge!

Evelyn

Snowflakes and Lilies pravi ...

Wow. Beautiful. Thanks for sharing at Craft Your Passion and hope to see you again. Good luck.
- Khushboo Gandhi, DT
http://snowflakesandlilies.blogspot.in

Unknown pravi ...

Very beautiful! Thanks for joining us at Craft Your Passion Challenges!Good luck and hope to see you again. Valentina DT