torek, 15. november 2016

Za nakupovalko

“Happiness is not something ready made. It comes from your own actions.” 
― Dalai Lama XIV

Tale voščilnica pa je pred časom nastala za eno ljubiteljico nakupovanja. Pa saj sva kar podobni. Ona sicer kupuje čevlje in obleke, jaz pa ustvarjalne pripomočke ;-) 


Tale mini vrečka mi je pa dala vetra. Mislim, da sem se z njo več ukvarjala kot s celotno voščilnico. Ampak je tolk kjut izpadla, da je bilo vredno.



Prejemnica je bila navdušena. Sploh ker je voščilnico spremljal darilni bon, za zapravljanje v eni njenih priljubljenih trgovin seveda.

Izzivi:
- novembrska galerija Najlepši par (naj tej voščilnici mi je uspelo uporabiti samo napise Najlepši par, ki so res čudoviti)
- The ABC Challenge: T is for Three (3 layer cake, 3flowers x 3 times, 3 panels on the card)
Craft Your Passion: #338 Always Anything Goes

Hvala za obisk, lahko noč in lep preostanek tedna. 

12 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Zanimiva, lepa in koristna:). Bom kar kratka, ker sem v hudih zamudah, ne vem, kdaj bom prišla skoz, ker ste vse tako pridne:). LP Andreja

Pam Tiedtke, or Pammie Lou pravi ...

How lovely! Thanks for joining us for CYP challenges!
Hugs,
Pam

Klara pravi ...

Ooo luštna je! Vrečka res super izgleda!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oh, ti kar povej tej navdušenki nad čevlji, da sploh ne ve, kakšen užitek je šele kupovati ustvarjalne stvari....zasvojenost s tem je mmmmmm....eh, ne pa čevlji. Mini vrečkica je pa res cute.

moi pravi ...

Lepa je, če pa je všeč prejemnici, pa je tako najlepša zahvala za trud.

Vladuška pravi ...

Super je in tal emini vrečka res zažge :)

helena pravi ...

Se strinjam z Mojco; kaj čevlji in cote..... brez veze bi rekla moja prijateljica. Ustvarjalni pripomočki, to pa ja, to pa je vredno zapravljanja :):) Ne vem kdaj se mi je tako skisalo :):)
Super voščilnica s super vrečko.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna lp Tamara

oldpunca pravi ...

Ijej, kako je ta vrečkica lušna! :-) Fantastično si sestavila voščilnico.

Janja pravi ...

Vrečka ti je super uspela in prav paše na to krasno voščilnico. Lp

Tina Z. pravi ...

vau, tile tvoji dizajni so pa tako super in ta vrečke je preprosto zakon!

Zvonka pravi ...

Super si tole izvedla in trud je bil poplačan z veseljem prejemnice.