ponedeljek, 14. maj 2018

{SizzixLifestyle} Royal Swan poročni

“Have enough courage to trust love one more time and always one more time.” 
― Maya Angelou

Mesec maj je mesec turkizne barve na 1. izzivu Ustvarjamo s SizzixLifestyle. Tokrat vam predstavljam uporabo nove šablone Royal Swan na dveh poročnih voščilnicah, za spremembo v turkiznih odtenkih.

Brez srčka ne gre. Sem pa eno voščilnico naredila bolj interaktivno, saj ima dvojno odpiranje (najprej se odpre srček, ki skriva na pavs embosiran napis, nato pa še osnova, ki ima dovolj prostora za osebno posvetilo.

Na drugi sem uporabila tudi laboda in napis Najlepši par, zato lepim tudi v galerijo.




Hvala za obisk. In se vidimo kmalu. Upam, da mi čez vikend uspe zaključiti nekaj začetih projektov. Skakanje okrog (Danska, Rovinj, Nemčija, koncert Enrique) se mi namreč malo pozna pri projektih in spancu ampak je pa vseeno fajn.

***************
Za voščilnici sem uporabila SizzixLifestyle pripomočke:





4 komentarji:

Neža pravi ...

Krasni sta obe voščilnici in pristoji jima tale turkizna barva. Res lepo. :)
Me pa zanima glede velike in male abecede - pri nas ju še nimajo, ali samo narobe gledam? :( Res so mi noro všeč črke. :)
Vse lepo k tebi. :)

Majda pravi ...

Imenitni - obe, meni pa se v glavi vrti in vrti glasba iz Labodjega jezera, hvala zanjo ;-)
Prijazen pozdravček, Majda

oldpunca pravi ...

Krasno! Super ideja z delnim odpiranjem srčka. :-) Turkizna barva lepo paše poročnim voščilom.

helena pravi ...

Čudoviti sta in zelo domiselni.