nedelja, 4. november 2018

{Pile It On} #148 Kuža

“Don't forget that everything you deal with is only one thing and nothing else.” 
― Paulo Coehlo

Čas je za nov izziv na Pile it On

Tema 148. izziva je Pets (oziroma slovensko hišni ljubljenčki).

Vabljeni k sodelovanju. Sponzor nagrade je  Dr. Digi's House of Stamps (2 digis of winner's choice)


Jaz sem po dolgem času naredila okroglo voščilnico in preizkusila nove šablone Sizzix s šivi (by one and only Tim Holtz). Na to obliko me je spomnila Kristina.

Uporabila sem sponzorjev digi kužka z žogo. Pobarvala sem ga z distress inki, malo posmooshala in potacala s štampiljko tačke. Tako izgleda kot, da je malo tacal po jesenskem blatu in nagajivo čaka, da mu kdo vrže žogico.


Preprosta je ampak mi je kar simpatična. Ta mesec sodelujem na Instagram izzivu in poskušam vsak dan malo barvati. Imam toliko štampiljk in različnih medijev za barvanje, da je res škoda, da si večkrat ne vzamem časa. Za barvanje namreč. Zelo uživam ob preizkušanju novih tehnik in vaja dela mojstra.


Izzivi:
Pile It on: #148 Pets
Cute Card Thursday : #554 Anything Goes
QKR Stampede Challenge #320 Anything Goes
CraftyCatz challenge #436 ATG with optional twist (Add a Sentiment)
Najlepši par: galerija meseca novembra (napis)
Through the purple haze: #150 Anything Fall 
Crafty Animals:  #20 Anything Goes
Addicted to Stamps: #316 Anything Goes




Lep dan vam želim in hvala za obisk.

7 komentarjev:

Goga pravi ...

Oo Doctor digi house. Meni zelo všečni digiji.
Kužka si super pobarvala in rahlo blatno ozadje je fantastično. Si me kar premaknila, da se lotim ene okrogle....

Ne-Ja pravi ...

Tole pa je cart pasja mrcina ;). Čudovito barvanje, ozadje s tačkami in umazanija je TOP .)

*Urška* pravi ...

Krasna voščilnica in super motiv.Lepo.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako je simpaticen tvoj kuza in te umazane tacke ... ohhh ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

How how tudi tebi...lušen si!!!!

helena pravi ...

Luštna, luštna in še 1x luštna :)

crafty pravi ...

Love the paw prints going across the design. Thank you for joining in the QKR Stampede challenge.
Mary